Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De finner på gebyrer underveis. Gebyr for fakturering, termingebyr osv. som ikke Nå fant de på at de skulle oppjusterte prisen med tilbakevirkende (!) kraft!
Dette høres rart ut! Anbefaler å snakke med kundesenteret vårt, for å få forklaring på hva som kan ha skjedd.
Ukomplisert, raske og imøtekommende ved skadeoppgjør etc.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Per!
Kommer ikke til å skifte forsikringsselskap, veldig fornøyd med Frende !
Herlig! Hyggelig at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding!
Har hatt en utmerket dialog med min assurandør på sals og service siden. Skadesiden er jeg derimot ikke imponert av. Ble møtt med lite forståelse på en naturskade og en takstmann som ikke fikk med seg hele bildet. Skal selvfølgelig dekke skaden selv, men måten det ble gjort på liker jeg dårlig.
Hei Bjørn, håper du melder fra til oss direkte om du opplever at takstmannen ikke får med seg hele bildet. Det kan vi følge opp!
Hold dere unna når det skjer noe, Jobber de kun aktivt for å ikke betale noe.
Synd at du ikke er fornøyd, men jeg kan forsikre deg om at den påstanden at ikke stemmer. Vi forholder oss til forsikringsavtalen og vilkårene der når en skade oppstår.
Jeg skulle reise til mexico og bestilte reisen 1 mnd før corona startet, men mexico ble rødt som gjorde til at jeg ikke fikk til å reise, da fikk jeg høre av Frende forsikring at de ikke ville gi tilbake noe ettersom jeg kunne få tilbudt en en reisekupong som varte i 1 år, dette ville jeg selvsagt ikke ha ettersom jeg ikke visste hvor lenge Covid-19 ville vare! De forklarte meg at hvis vi takket nei til kupong fra KLM så kunne heller ikke de gi meg noe. De forklarer at de har norges beste reiseforsikring, for min del er jeg helt uenig, spesielt ettersom min samboer har gjensidige og var i samme situasjon men han fikk tilbake pengene 14 dager etter han snakket med sitt forsikringsselskap.
Hei Renate, så kjipt at Mexico-turen røk på grunn av pandemien! Det er helt rett at reiseforsikringen er ment å dekke kostnader du ikke har krav på å få dekket fra andre. Det stemmer også at du ikke både kunne få voucher og erstatning (dobbelt opp). Hvis du ikke har fått erstatning fra KLM, synes jeg du synes du skal ta kontakt med oss igjen.
Ryddig.Hyggelig.Ordner opp.Rask tilbakemelding på hendvendelser.Fornuftig pris på forsikring.
Takk for fin tilbakemelding, Jan!