Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Very poor customer service, trying to give inaccurate and misleading information to customers. Never follow up on their customer service promises. First time in 15 years I am switching car insurance companies before the year is over.
Sorry to hear about your experience, James. This is not how we want to meet our customers. Please send us a message directly, so we can look into what has happened in your case. Kind regards, Heidi
Dårlig oppfølging i henhold til innmeldt skadesaker.
Hei Paul, takk for tilbakemeldingen din! Det har vært vanvittig travelt på nyåret, beklager hvis det har gått ut over oppfølgingen i skadesaken din. Det vil nok gå seg til. Du kan også følge den på Min side, på frende.no. Hilsen Heidi
Synser og antar. Det samme skjedde med de angående en reiseforsikring. Veldig lite tilfreds
Hei Anne, leit å høre at du ikke er fornøyd. Håper du lar saksbehandleren din gi deg en god forklaring, det er det vanskelig å gå inn på her. Hilsen Heidi
Alt er bra på forsikring, men nå jeg er misfornøyd og vil ha ny selskap
Hei Ahmed, ta gjerne en prat med forsikringsrådgiveren din, hvis det er noe du vil vi skal se på sammen med deg. Hilsen Heidi
Fremstår som veldig dårlig reiseforsikring. I alle mine år, alle mine reiser har jeg ALDRI opplevd å bli nektet dekning fra min tidligere forsikring. Nå har det skjedd begge gangene jeg trengte hjelp av Frende. Sier opp hele greiene.. Bare en stor vits.
Hei Fred, skjønner at det er leit å ikke få dekket skader som oppstår, men det spørs om ikke det ville vært samme utfall også hos andre. Sammenligner du vilkårene for reiseforsikringen i Frende med andre, vil du se at vi dekker det samme, og i de fleste tilfeller mer. Hilsen Heidi
Denne forsikringen slo If med mange tusen i året, fra 2700 pr måned så betaler jeg med leiligheten og bilen en carawelle 2017 mod reg som personbil som er tilrettelagt for el rullestol. for alt inkludert reiseforsikring betaler jeg litt over 1400,- pr mnd med 12000 km på bilen. Da svarte If det går ikke an.
Glad for å høre at du er fornøyd! Hos oss er du i trygge hender også hvis uhellet skulle være ute. Hilsen Heidi
Kundeservice og tilbudene deres er det noe rart med, ellers billig og bra og passer de fleste. Jeg har hatt Frende i alle år og har vært fornøyd kunde enn så lenge. Innlogging med Bankid App er en fin ting. De har alle forsikringene jeg trenger, men som sagt det er en grunn til at man bytter selskap
Veldig hyggelig å høre at du har vært fornøyd så langt, men kjedelig at du har hatt en mindre bra opplevelse med tilbud og kundeservice i forbindelse med det. Kanskje veiene våre krysses når du tar en sjekkerunde en annen gang :) Hilsen Heidi