Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Eg ble påkjørt bakfra av en Frende kunde, saken var opplagt ettersom jeg sto parkert, men jeg har fått varige helseskader og etter å ha drenert saken i 3.5 år inntil eg anskaffet advokat. Så forsøker nå Frende å vri seg unna med en kreativ lege. Dette er det eg kaller å sparke noen som ligger nede.
Hei Erlend, så leit å høre at du har varige plager, forstår at det er fortvilende. Personskadesaker tar ofte tid, og det kan være en ekstra belastning når du er syk. Jeg får ikke nok informasjon til å følge opp saken din utfra en kommentar her, men vi er veldig opptatt av riktige oppgjør, så dette ordner seg nok.
God kundeservice, men de økte prisen på Bilforsikringen med 1 krone rett etter igangsatt avtale! Gjelder dette mange kunder blir det jo en slant. Endret også pris på bil nr. 1 sin forsikring ved kjøp av bil nr 2. Dette tross avtalt trekk i samme periode. Selskapet har nok hatt behov for litt innkjøring grunnet de mange bankene som eier de, men de har veldig god kundeservice om det betyr mest. Vil likevel anbefale alle å sjekke fakturering.
Hei Kris, kjempefint om du sier fra til oss direkte om det er noe du ser er feil med faktureringen, det vil vil selvfølgelig rette opp i. Hilsen Heidi
Jeg sendte inn forespørsel om tilbud på verdiforsikring pga. en avtale jeg har via en organisasjon. Jeg fikk så en mail av en rådgiver om at tilbudet skulle være i mine hender ila. dagen. En uke gikk, jeg sendte en mail og spurte om jeg kunne få det da jeg ikke hadde hørt noe. Nå har det gått noen uker, og ingenting er hørt. Det blir i hvert fall ikke aktuelt å flytte, bil, innbo, reise med mer til Frende med det aller første.
Hei Emil, dette var kjedelig å høre - her må det være skjedd en glipp hos en av våre rådgivere. Du har ikke fått fraværsmelding? Vi får ikke kontaktinfoen din her, så vi kunne ringt deg og ordnet dette på flekken, men om du ringer oss på 55 15 36 00, så ordner vi det.
Bra service og lett tilgjengelig med lokalt kontor.
Hei Håkon, så bra at du vet hvor du finner oss. Det er mange som setter pris på at vi er tilstede lokalt, ikke bare på nett og telefon.
Kjapp responstid, enkelt å få tak i og meget konkurransedyktige på pris.
Akkurat slik det skal være. Takk for hyggelig tilbakemelding, Lars!
Det er lite å klage på når det kommer til bilforsikringen hos Frende. Bra kundeservice, bra personlig rådgiver, prisen er konkurransedyktig. Ulempen er at de ikke kan gi deg samme pris eller en bedre pris, når du prøver å tegne en ny forsikring, og prisen der er lavere enn hva du har idag. Eks: 70% i bonus, delkasko, 250kr per mnd. Også legger du inn samme personalia og får en pris på 200kr per mnd, da burde selskapet kunne matche det, men det skjer ikke.
Hei du, vi har stabile priser til alle, i stedet for å lokke deg inn med en lav pris, og skru den heftig opp etter et år eller to. Skjønner at det er fristende å kunne prute litt på prisen, men trøsten får være at du slipper ubehagelige overraskelser og bytting hvert år.
Bra online system og bra kundebehandling. Bra pris og gode priser på forsikring.
Takk for gode tilbakemeldinger, Allan!