Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var visst ikke forsikringsak ved tyveri. Ingen annen informasjon. Vært «dekket» hele perioden. Ufør og betaler på falsk trygghet ved forsikring og mistet endel i verdier å ting. Veldig frustrende.
Hei, Linn, leit å høre at oppgjøret ikke sto til forventningene. Det står i avtalen din med oss hva som er dekket, og det kan være forskjell på om det er stjålet eller mistet. Hilsen Heidi
Fikk kontakt på mobilen med det samme og bilredningen kom raskt.
Det er sånn det skal være! Er jo ikke noe kjekt å bli stående i veikanten å vente. Heldigvis har vi oftest folk like i nærheten. Takk for tilbakemeldingen din! Hilsen Heidi
Hurtig oppgjør ved skade, og ok forsikringspremi.
Glad for å høre at du er fornøyd, Magne! Takk for hyggelig tilbakemelding! Hilsen Heidi
Veldig god service og er veldig godt fornøyd med måten jeg blir ivaretatt på.
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Kjell! Hilsen Heidi
Har vært helkunde i over 40 år og bestilte nå en bobilforsikring på nett. Var i kontakt med Frende da forsikring var tegnet angående uklarheter i dekning. Fikk da ingen informasjon om at tilleggsforsikring var nødvendig. Hadde selvfølgelig valgt dette om jeg hadde visst det. Det sto i papirene at det ble dekket av kasko. Problemet var bare at det gjaldt kun campingvogn og ikke Bobil, det ble jeg ikke gjort spesielt oppmerksom på. Så nå blir det IF på meg i fremtiden.
Hei Hilde, vi ble etablert i 2007, men om du ikke har vært kunde i 40 år er det likevel leit hvis det har skjedd en misforståelse da du kjøpte forsikring for bobilen din. Hvis det står i avtalen din at noe er dekket, er det det som gjelder. Hilsen Heidi
Veldig fornøyd. Alltid lett å komme i kontakt med og oppgjør skjer raskt.
Akkurat sånn det burde være! Takk for fin tilbakemelding! Hilsen Heidi
Enkel, god og rask saksbehandling skadeoppgjør. Fantastisk god service🌸
Åh, så glade vi ble for tilbakemeldingen din, Tone! Takk! ❤️ Hilsen Heidi