Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen ting å klage over. Konkuransedyktige priser. Har kun hatt en skadebehandling ( reiseforsikring) utbetalt etter 2 dager,
Kjekt å høre at du er fornøyd! Takk for fin tilbakemelding! Hilsen Heidi
Topp service, greit oppgjør ved behov Enkelt å få kontakt.
Så utrolig hyggelig tilbakemelding å få, Hans! Vi skal stå på for at du skal være like fornøyd fremover ❤️ Hilsen Heidi
God kundeservice, men det spesielt bilforsikringen er dyr.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi blir så glad for det! Ta gjerne en prat med kundeservice hvis du vil vi skal se over avtalen din. Hilsen Heidi
God erfaring med frende over mange år. Hjelpsomme når jeg har hatt behov.
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen din! Vi skal stå på for at du skal være fornøyd ved neste korsvei også. Hilsen Heidi
For et drittselvskap, lærer dere opp deres egne ansatte til å se på kundene deres som svindlere? Hadde en sak hos dere, der saksbehandler tråkker på meg og er spydig og ufin. Sier det er min feil at uhellet skjedde og at uhellet kunne vært ungdyr og det er min feil og hele telefon samtalen vsr som et avhør
Hei her også, Martin! Vi tror selvfølge ikke at kundene våre er svindlere, de aller aller fleste ee ærlige folk. Likevel hender det vi stiller kontrollspørsmål, eller ber om dokumentasjon eller kvittering. Det er helt vanlig, og ikke for å tråkke på noen. Hvis du mener vi har gjort feil i saken din er det fint om du kontakter oss direkte, så vi kan få en annen saksbehandler til å se på den. Hilden Heidi
Ligger for høyt i pris i forhold til service og andre selskaper
Hei, det var leit å høre! Ta gjerne kontakt hvis du vil vi skal se på avtalen din på nytt. Hilsen Heidi
Viser ingen forståelse for situasjonen man er i, eneste de prøver er å finne billigste løsning for dem. Prøv selv å komme deg hjem fra nord Sverige til Bergen for 5000kr for to personer med oppakning som ikke kan tas med på fly. Vil ikke anbefale Frende til noen.
Hei Charlie, skjønner at dette ble styrete for deg. Finner ikke saken din herfra, men anbefaler at du tar kontakt igjen hvis du mener vi har gjort feil, så kan vi se på det på nytt. Hilsen Heidi