Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikkje fornøgd med frende sin salgsrepresentant her lokalt (Gaupne) der er ingen servis i det heile og ingen hjelp å få blir kun henvendt til å ringe hovedkontoret. Tok frende for dei hadde kontor i nærheten.
Litt artig å lese tilbakemeldingene som Frende bruker, uforskammet. De er ikke kjent med at dem er fraværende på mail?, tullprat. Prøvde å kontakt dem angående en regning som jeg ville få klarhet i å delt opp. Enkel sak sku nu det vell være 😄 trodde jeg. 3 mailer fordelt på over 1 måned. Å har ennu ikke fått svar på mailene. Da jeg ringte ble det avbrutt pga manglende kundebehandlere. Da jeg endelig fikk kontakt med dem kunne dem ikke hjelpe på grunn av at det hadde godt for lang tid 😂. For all del Frende medarbeidere, ikke svar på dette. Dere klarer ikke å levere riktig og grundig nok service, det er åpenlyst. Å jeg kommer ikke til å ringe dere for å få en klarhet i dette, for det klarer dere ikke å levere. Også i å med det at dere er uforskammet på tilbakemeldingene deres her under på flere klager sier jo mye om oppfølgingen deres. Styr unne Frende, det vil iallefall jeg gjøre i fremtiden 🙄, billig forsikring er ikke alt.
Hei Svein, det er ikke hyggelig å høre at du synes jeg er uforskammet, det tar jeg til meg. Saken er at vi ikke har mulighet til å følge opp anonyme tilbakemeldinger her, det er umulig for oss å finne igjen kunder på fornavn i systemet vårt. Men, vi er veldig opptatt av at kundene våre skal bli ivaretatt i møtet med oss, og får svært gode tilbakemeldinger på det i store uavhengige undersøkelser som EPSI og kundeserviceprisen. Men sokner du til et lokalt kontor og automatisk blir satt over til en rådgiver der vet vi at tilgjengeligheten kan variere, og det jobber vi med. Hilsen Heidi
Var uheldig å mistet mobilen i bakken da en annen person dyttet til meg i utlandet. Fikk ikke godkjent dette på reiseforsikringen.
Hei Christian, tidligere hadde vi ikke uhellsdekning på reiseforsikringen, det har vi nå.
Flere selskaper har forsøkt å konkurrere pris med Frende på mine forsikringer, men ikkje klart det. For noen år siden hendte det som ikkje skulle for oss; vår fritidsbåt sank ved brygga. Frendes saksbehandler var klar på at tvil skulle komme kunden (oss) til gode og problemløsning/ oppgjør ble trygt og effektivt. Er i utgangspunktet skeptisk til forsikringer. Sammenligner derfor pris med jevne mellomrom for å kontrollere at de fremdeles er konkurransedyktige.
Bedre tilbakemelding kan vi ikke få. Sånn skal det være! Takk!
Trodde jeg hadde den beste reiseforsikringen, men så feil kan enn ta. Hva Dine Penger og andre måtte mene om god dekning mm så er opplevelsen en helt annen når en første har en skade. Makan til dårlig kundeservice både gjennom forsikringsselskapet og demmes samarbeidspartnere, i dette tilfelles SOS, skal dere lete lenge etter. Antok at SOS skulle være profesjonelle når skade på familiemedlemmer oppstår på reise, men nei, makan til oppfølging og fraværelse skal en lete lenge etter. Tok kontakt med Frende Forsinking ifm refusjon av utlagt beløp etter ende reise. Makan til forsinkelser og uklarheter skal en også her lete lenge etter. Så, nei dette er et selskap jeg ikke ønsker skal håndtere mine forsinkinger for fremtiden.
Hei, alarmsentralen vår er ikke SOS, men Falck Global Assistance. Uansett er det ikke noe kjekt å høre at du ikke følte deg ivaretatt, det er heldigvis sjelden vi får slike tilbakemeldinger. Regner med du har gjort skadebehandleren din oppmerksom på opplevelsen din, så vi kan følge opp.
Nei, hold deg langt unna dette selskapet! Her er du skyldig frem til det motsatte er bevist - de tredobler prisen på forsikringen FØR saken er avgjort. Gikk fra 12000 kr i året til 34000 kr i året uten at de er ferdig med å behandle saken - og dette når det er en sak der det er åpenbart at det er motparten som er skyld i skaden. Kommer aldri i mitt liv under noen omstendigheter til å anbefale den møkka her.
Denne beskrivelsen kjenner vi oss overhodet ikke igjen i. Håper ikke du ville snakket til en kundebehandler slik du skriver her? Det hadde vært fint om du kontaktet oss direkte, så vi kan se på kundeforholdet det gjelder.
Vanskelig å forholde seg til disse via epost / kontaktskjemaer. Svarer ikke på alle henvendelser og innimellom dårlige svar.
Hei Are, selvfølgelig svarer vi på henvendelser, veldig rart om du har opplevd noe annet! Det vil vi gjerne høre mer om!