Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Trodde jeg hadde den beste reiseforsikringen, men så feil kan enn ta. Hva Dine Penger og andre måtte mene om god dekning mm så er opplevelsen en helt annen når en første har en skade. Makan til dårlig kundeservice både gjennom forsikringsselskapet og demmes samarbeidspartnere, i dette tilfelles SOS, skal dere lete lenge etter. Antok at SOS skulle være profesjonelle når skade på familiemedlemmer oppstår på reise, men nei, makan til oppfølging og fraværelse skal en lete lenge etter. Tok kontakt med Frende Forsinking ifm refusjon av utlagt beløp etter ende reise. Makan til forsinkelser og uklarheter skal en også her lete lenge etter. Så, nei dette er et selskap jeg ikke ønsker skal håndtere mine forsinkinger for fremtiden.
Hei, alarmsentralen vår er ikke SOS, men Falck Global Assistance. Uansett er det ikke noe kjekt å høre at du ikke følte deg ivaretatt, det er heldigvis sjelden vi får slike tilbakemeldinger. Regner med du har gjort skadebehandleren din oppmerksom på opplevelsen din, så vi kan følge opp.
Nei, hold deg langt unna dette selskapet! Her er du skyldig frem til det motsatte er bevist - de tredobler prisen på forsikringen FØR saken er avgjort. Gikk fra 12000 kr i året til 34000 kr i året uten at de er ferdig med å behandle saken - og dette når det er en sak der det er åpenbart at det er motparten som er skyld i skaden. Kommer aldri i mitt liv under noen omstendigheter til å anbefale den møkka her.
Denne beskrivelsen kjenner vi oss overhodet ikke igjen i. Håper ikke du ville snakket til en kundebehandler slik du skriver her? Det hadde vært fint om du kontaktet oss direkte, så vi kan se på kundeforholdet det gjelder.
Vanskelig å forholde seg til disse via epost / kontaktskjemaer. Svarer ikke på alle henvendelser og innimellom dårlige svar.
Hei Are, selvfølgelig svarer vi på henvendelser, veldig rart om du har opplevd noe annet! Det vil vi gjerne høre mer om!
Rask og god kundebehandling. Uproblematiske skadeoppgjør.
Herlig! Flott at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding. Takk!
Ikke noe spes å utsette, beveger meg fra dem fordi det er blitt ulønnsomt å være lojal. Men dette er hele marketed. ikke selskapet.
Hei Glenn, har du fått med deg lojalitetsbonusen vår? Nettopp på grunn av det du sier her, er vi opptatt av å belønne lojale kunder. Når du har vært kunde i tre år får du automatisk fem prosent rabatt på alle skadeforsikringene dine, det vi kaller lojalitetsbonus.
Alltid hyggelige og kompetente saksbehandlere som svarer greit på spørsmål. Uproblematisk oppgjør ved knust frontrute på bil nr 1 og knust bakrute på bil nr 2. Absolutt å anbefale.
Takk for fin tilbakemelding! Det setter vi alltid pris på.
Hold dere vekke fra dette selskapet hvis dere ønsker å få tilbake "noe" verdi ved en skade. Og til dere i Frende : Ingen vits å skrive i svarfeltet at det var kjedelig at eg skulle ha en slik opplevelse av dere og at eg skal ta kontakt for å sjå på saken på nytt. Det skal skiftes selskap. Ha en fin dag Frende
Lykke til videre!