Frende Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rask og god behandling av skadesaker og oppgjør...
Hei, Kåre! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Det setter vi innmari stor pris på! Hilsen Heidi
God service og følger sine kunder. Jeg er meget fornøyd
Så hyggelig å høre, Monica! Tusen takk for den gode tilbakemeldingen! Hilsen Heidi
Veldig bra service og ikke vanskelig å komme I kontakt med👍😊
Takk for at du tok deg tid til å anmelde oss, Bjørn. Det setter vi pris på. Hilsen Heidi
VI Kjøpte et hus med sjulte feil og mangler. Fikk en vanngjennomtregning fra tak inn på badet som resulterte i en utbetaling på 20000 +. Vi måtte også ha hjelp fra advokat i forbindelse med huskjøpet og de betalte en liten del av det. Plutselig så ble forsikringene mine 50% dyrere over natten, uten forvarsel, og tonen tii kundebehandleren ble fra hyggelig til lite hyggelig samtidig, så jeg ble frosset ut på grunn av det. Nå er det umulig for og logge meg inn på min side på deres hjemmeside i forbindelse med de skadene, da jeg er blokkert med min bank id. Det er nesten på det er rimeligere å være selvasurandør enn å tegne forsikring hos Frende. De hadde billige forsikringer til å begynne med, men straks du har en skade så blir du bannlyst. Summa sumarium så er det et flott selskap hvis du ikke har noen skader i hele tatt, og et helvete hvis du får skader. FRENDE driver med legalisert svindel! Frende behøver ikke å komentere dette innlegget. Ryk og reis!
Leit å høre at dere har vært uheldig med huskjøpet og med flere meldte skader. Det er dessverre slik at skadebildet påvirker prisen din, både dine egne, og skadene på typen forsikring generelt. Vi varsler alltid om det på den måten du har avtalt med oss, på Min side og enten sms eller mail. Hvis bankIDen din er blokkert, må du nesten høre med banken, det er ikke noe vi gjør. Du er velkommen til å ringe oss hvis det er noe du lurer på eller trenger innsyn i imens. Hilsen Heidi
Det er god hjelp å få om du skulle være uheldig . Prisnivået virker ok
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen, John! Vi er også veldig glade for det gode samarbeidet med eierbankene våre ☺️ Hilsen Heidi
Kunde Vennlig, og lett å komme i kontakt med og hjelpsom.
Hjertelig takk for at du tok deg tid til å gi oss en positiv tilbakemelding, Roger. Det setter vi stor pris på! Hilsen Heidi
Styr unna. Ekstremt dårlig kundeservice. Vanskelig å nå igjennom og de vrir seg unna når skaden har skjedd. Ringte inn ang. En sak på innbo. Lite behjelpelige når du ringer inn.
Leit å høre at oppgjøret ikke sto til forventningene. Gi oss gjerne en tilbakemelding direkte, så vi kan se på saken eller gi deg en bedre forklaring. Hilsen Heidi