Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr unna. Ekstremt dårlig kundeservice. Vanskelig å nå igjennom og de vrir seg unna når skaden har skjedd. Ringte inn ang. En sak på innbo. Lite behjelpelige når du ringer inn.
Leit å høre at oppgjøret ikke sto til forventningene. Gi oss gjerne en tilbakemelding direkte, så vi kan se på saken eller gi deg en bedre forklaring. Hilsen Heidi
Styr unna frendes barneforsikring! Den dekker nesten ingenting og er en av de svært få som ikke har utbetaling ved hjelpestønad. Når barnet blir sykt helgarderer de seg ved å ikke dekke de fleste sykdommer, og det de dekker dekkes normalt sett av staten. Som eksempelvis utgifter til legebesøk. Elendig dekning og elendig kundeservice.
Hei, Elisabeth. Leit å høre om syke barn. Vi har nok ikke helgardert oss på kritisk sykdom-dekningen, men har i løpet av de siste årene både økt forsikringssummen og lagt til flere diagnoser, slik at vi er blant selskapene som dekker flest. Det stemmer at vi ikke dekker hjelpestønad, hvor dere har rett på utbetaling fra NAV, hvis en er innenfor sats 1-4, etter NAV sine krav. I barne- og ungdomsforsikringen har vi blant annet de to dekningene uførepensjon og medisinsk invaliditet ved sykdom. Det er to viktige dekninger som det utbetales mye på. Medisinsk invaliditet ved sykdom er den dekningen som utbetales aller mest blant forsikringsselskapene. Uførepensjonen er den dekningen som skal sikre barna hvis de ikke kommer seg helt eller delvis ut i jobb. Uførepensjonen hos oss gir en høy utbetaling på 1 G, rundt 124 000 kroner årlig, og den utbetales til 67 år. Dette er den dekningen som skal sikre barnet i det lange løp. Kravet i Frende er at barnet må være 50 prosent arbeidsufør, er barnet det eller mer, gir vi uansett 100 prosent utbetaling. Det kalles ugradert dekning. Forhåpentlig er ikke dette en dekning dere får behov for, men det er godt å vite at vi er der hvis hen ikke blir helt frisk. Hilsen Heidi
Har positiv erfaring med Frende reiseforsikring. Raskt og enkelt oppgjør.
Så kjekt å høre, Edel. Takk for tilbakemelding! Hilsen Heidi
Har (heldigvis) ikke hatt så mange og store behov for assistanse, men et par ganger i mindre saker. Hyggelig, rask og smidig behandling. Opplever Frende som et veldig kundevennlig forsikringsselskap.💖
Hei, Reidun. Vi skal være der for deg når du trenger det, enten det er smått eller stort. Glad for å høre at du er fornøyd så langt. Takk! Hilsen Heidi
når det er skade på bilens underside som vi ikke ser og bilen er trafikk farlig så får jeg ikke leie bil på forsikkringenverkstedet sier ikke kjør med dette det må ordnes den er på verksted og jeg venter
Hei, Helge, hvis du mener at det er gjort en feil vurdering i saken din, må du selvfølgelig ta det opp med saksbehandleren din så vi kan se på saken på nytt. Hilsen Heidi
god service, rask behandling av skadesaker, raskt oppgjør av saker.
Glad for å høre at du er fornøyd. Takk for tilbakemeldingen din, Rolf! Hilsen Heidi
Fort for å se på skade osv. Flott takstmann som kunne sine ting
Så fint at du opplevde å få god hjelp i skadesaken din. Sånn skal det være! Takk for at du delte opplevelsen din med oss. Hilsen Heidi