Frende Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig bra service og ikke vanskelig å komme I kontakt med👍😊
Takk for at du tok deg tid til å anmelde oss, Bjørn. Det setter vi pris på. Hilsen Heidi
VI Kjøpte et hus med sjulte feil og mangler. Fikk en vanngjennomtregning fra tak inn på badet som resulterte i en utbetaling på 20000 +. Vi måtte også ha hjelp fra advokat i forbindelse med huskjøpet og de betalte en liten del av det. Plutselig så ble forsikringene mine 50% dyrere over natten, uten forvarsel, og tonen tii kundebehandleren ble fra hyggelig til lite hyggelig samtidig, så jeg ble frosset ut på grunn av det. Nå er det umulig for og logge meg inn på min side på deres hjemmeside i forbindelse med de skadene, da jeg er blokkert med min bank id. Det er nesten på det er rimeligere å være selvasurandør enn å tegne forsikring hos Frende. De hadde billige forsikringer til å begynne med, men straks du har en skade så blir du bannlyst. Summa sumarium så er det et flott selskap hvis du ikke har noen skader i hele tatt, og et helvete hvis du får skader. FRENDE driver med legalisert svindel! Frende behøver ikke å komentere dette innlegget. Ryk og reis!
Leit å høre at dere har vært uheldig med huskjøpet og med flere meldte skader. Det er dessverre slik at skadebildet påvirker prisen din, både dine egne, og skadene på typen forsikring generelt. Vi varsler alltid om det på den måten du har avtalt med oss, på Min side og enten sms eller mail. Hvis bankIDen din er blokkert, må du nesten høre med banken, det er ikke noe vi gjør. Du er velkommen til å ringe oss hvis det er noe du lurer på eller trenger innsyn i imens. Hilsen Heidi
Det er god hjelp å få om du skulle være uheldig . Prisnivået virker ok
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen, John! Vi er også veldig glade for det gode samarbeidet med eierbankene våre ☺️ Hilsen Heidi
Kunde Vennlig, og lett å komme i kontakt med og hjelpsom.
Hjertelig takk for at du tok deg tid til å gi oss en positiv tilbakemelding, Roger. Det setter vi stor pris på! Hilsen Heidi
Styr unna. Ekstremt dårlig kundeservice. Vanskelig å nå igjennom og de vrir seg unna når skaden har skjedd. Ringte inn ang. En sak på innbo. Lite behjelpelige når du ringer inn.
Leit å høre at oppgjøret ikke sto til forventningene. Gi oss gjerne en tilbakemelding direkte, så vi kan se på saken eller gi deg en bedre forklaring. Hilsen Heidi
Styr unna frendes barneforsikring! Den dekker nesten ingenting og er en av de svært få som ikke har utbetaling ved hjelpestønad. Når barnet blir sykt helgarderer de seg ved å ikke dekke de fleste sykdommer, og det de dekker dekkes normalt sett av staten. Som eksempelvis utgifter til legebesøk. Elendig dekning og elendig kundeservice.
Hei, Elisabeth. Leit å høre om syke barn. Vi har nok ikke helgardert oss på kritisk sykdom-dekningen, men har i løpet av de siste årene både økt forsikringssummen og lagt til flere diagnoser, slik at vi er blant selskapene som dekker flest. Det stemmer at vi ikke dekker hjelpestønad, hvor dere har rett på utbetaling fra NAV, hvis en er innenfor sats 1-4, etter NAV sine krav. I barne- og ungdomsforsikringen har vi blant annet de to dekningene uførepensjon og medisinsk invaliditet ved sykdom. Det er to viktige dekninger som det utbetales mye på. Medisinsk invaliditet ved sykdom er den dekningen som utbetales aller mest blant forsikringsselskapene. Uførepensjonen er den dekningen som skal sikre barna hvis de ikke kommer seg helt eller delvis ut i jobb. Uførepensjonen hos oss gir en høy utbetaling på 1 G, rundt 124 000 kroner årlig, og den utbetales til 67 år. Dette er den dekningen som skal sikre barnet i det lange løp. Kravet i Frende er at barnet må være 50 prosent arbeidsufør, er barnet det eller mer, gir vi uansett 100 prosent utbetaling. Det kalles ugradert dekning. Forhåpentlig er ikke dette en dekning dere får behov for, men det er godt å vite at vi er der hvis hen ikke blir helt frisk. Hilsen Heidi
Har positiv erfaring med Frende reiseforsikring. Raskt og enkelt oppgjør.
Så kjekt å høre, Edel. Takk for tilbakemelding! Hilsen Heidi