Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Frende forsikring har jevnt og trutt skrudd prisen opp de senere år, ønsker av den grunn å se på andre leverandører.
Hei Stig, i snitt har faktisk prisene våre gått ned de siste tre årene, men det kan selvfølgelig være faktorer som gjør at prisene på enkeltprodukter går opp, i tillegg kommer jo selskapenes justering for konsumprisindeks og bygningsindeks som er på noen små prosent i året. Ta med i beregningen når du sjekker pris, at du automatisk får lojalitetsbonus etter tre år som kunde hos oss, da går prisen ned fem prosent på alle skadeforsikringene dine. Den justeringen er det ingen andre som gjør! Og ta gjerne en telefon til oss på 55153600, så kan vi også ta en kikk på avtalen din. Hilsen Heidi i Frende
Meget bra og rimelig, men ikke over tid dessverre....
Hadde en skade på en annen bil der eg måtte dokumentere sjølv, fekk lite hjelp men fekk dekning til slutt.
Det som er bra er jo prisene, de vel kanskje en av Norges rimeligste, men de er dårlig på service. Når du ringer de opp, så hører de ut som de ikke er interessert i deg, de høres pampete og arrogante ut... Svært irriterende! Jeg fikk ikke forsikret min MC fordi det var en høyrisikovare, de virket ikke som de forsto at det er forskjell på touring og sportsykkel...
Bonus poeng er lav og det påvirker forsikringspremien.
Hei Hans, takk for tilbakemelding. Frende har Norges raskeste opptjening av bonus, og det vil selvfølgelig også påvirke prisen din. Du er velkommen til å ta direkte kontakt med oss hvis det er noe du lurer på. Hilsen Heidi i Frende
Aldri opplevd så dårlig kundeservice før. Ringte 5 ganger uten å bli ringt tilbake eller å få den hjelpen jeg skulle ha. Opplevde også å bli satt over til noen som ikke hadde noe med forsikring å gjøre. Jeg flyttet alle mine forsikringer til et annet selskap, der jeg fikk forsikringen igang på minuttet. Aldri mer frende forsikring....
Hei Aksel, det var kjedelig å høre! Her har du nok ikke vært direkte i kontakt med oss. Vi jobber kontinuerlig for å følge opp kundeservicen ute hos våre banker, salgssentre og internt for at du skal kunne møte samme gode behandling uansett hvor du ringer. Hilsen Heidi
Hadde skadet en annen bil - løste det på tlf på 20 minutter - aldri opplevd noe lignende. Best på pris og kundeservice.
Tusen takk for hjertelig tilbakemelding! Det er sånn det skal være! Hilsen Heidi i Frende