Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter at det ble oppdaget lekkasje mellom pipe og tak og skaden ble meldt, måtte jeg purre opp flere ganger, enda jeg gav beskjed at jeg ikke kunne følge med skaden da jeg jobber i Singapore. Kun deler av skaden utbedret, skjønner ikke hvordan Frende kan være kåret til beste forsikringsselskap flere år på rad, er de andre dårligere enn dette, eller var jeg bare uheldig med forsikringsagenten i Frende? Skrev inn klage som heller aldri ble besvart.
Hei Atle, vi svarer alltid på henvendelser, så her må det ha skjedd en feil. Kan du kontakte oss på [email protected], så kan vi se på saken.
Ekstremt vanskelig ved oppgjør, usedvanlig dårlig og arrogant kildebehandling. Her er det bare å styre unna!
Når man mottar slike prisøkninger på forsikring så lurer man på om det er rein svindel. Jeg har ikke mulighet til å ta ut slik pris økning på mine kunder!
Hei Jørn, vi har stort sett stabile priser hos oss, men hvis du eller markedet har hatt mange skader, fører det dessverre til prissoppgang også hos oss.
En av de beste forsikringsselskapene jeg har vært borti. Rask og enkel å få tak i, uansett hva det skulle være.
Herlig, Mathias! Det liker vi å høre. Takk for fin melding!
I forbindelse med covid-19 ble ferietur kansellert. Hotellet ville ikke refundere. Ca ett døgn etter at saken ble opprettet hos Frende var saken løst og pengene på konto. Superbra!
Sånn skal det være! Tusen takk for at du tok deg tid til å sende oss en hyggelig tilbakemelding.
Alt startet bra med en personlig og svært hyggelig kundebehandler og god oppfølging. Kort tid etter signering av forsikringene ble denne kundebehandleren sykemeldt, og etter nesten 1 år har jeg ikke fått ny. I denne perioden har det vært vanskelig og nesten umulig å få noe informasjon, tilbud om nye forsikringer eller lignende. Kommunikasjon er totalt fraværende. Siden en skal ha personlig kundebehandler er det ikke noe kundesenter å ringe til. Siden kundebehandleren er sykemeldt får en ikke svar på telefon eller epost, noe som blir veldig frustrerende om en for eksempel skal ha forsikring til ny bil, eller endre en forsikring. Skadesak på reiseforsikring har blitt en endeløs epost tråd som har pågått i flere uker. Har aldri i mitt liv møtt så mye skepsis, utfordringer og mistenkeliggjøring i en forsikringssak. Føler en kald rygg og lite villighet til å avslutte saken. Det er når du har en skadesak at du virkelig skjønner hvilken filosofi et forsikringsselskap har, og om det er kunden eller selskapet først. Det blir definitivt ikke Frende en gang til, om ikke denne saken blir avsluttet snarlig med en beklagelse.
Det er klart vi har et kundesenter å ringe inn til! Det er i tillegg flere ganger kåret til Norges beste. Det høres ut som du har hatt kundeforhold hos en av våre agenter, og jeg foreslår at du sender oss en e-post på [email protected] om denne håndteringen.
Må gjennom en hel masse papirer for å fornye forsikring, regning kommer fortløpende
Det høres rart ut? Vanligvis går det helt av seg selv. Hadde du mange endringer?