Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Må gjennom en hel masse papirer for å fornye forsikring, regning kommer fortløpende
Det høres rart ut? Vanligvis går det helt av seg selv. Hadde du mange endringer?
Virker bra på innsalg, men er svært lite samarbeidsvillig ved oppgjør. Trenerer saker og krever unødig mye dokumentasjon. Tungvint å navigere i oppfølgingssystemet
Hei, veldig mange saker hos er løst på et par minutter over telefonen. Større og mer komplekse saker krever mer dokumentasjon. Leit hvis du opplever det som tungvint, men det er viktig for at oppgjøret skal bli riktig.
Klagde pr klageskjema på opplysninger om pris og feile opplysninger i forbindelse med kjøp og overgang til Frende. Alt var sååå bra for å få oss på kroken og bli kunde. Men ingen forståelse for min klage over å føle meg lurt over års-summen. Har ikke hatt skade og heller ingen utbetaling fra dem. Nei, det var dårlig kundebehandling.
Hei Harald, vi retter raskt og med glede opp i salgsfeil hos oss. Beklager om du fikk en annen totalpris enn du ventet deg, og håper du fikk god forklaring på hvorfor.
Tosidig behandling fra kundeservice. Noen er helt Ok. Mens andre utviser mangel på innsikt og lekker sensitiv informasjon til tredjepart. Anbefales ikke.
Hei, om du har opplevd dette hos oss, beklager vi. Sånn skal det ikke være. Jeg håper du har gitt oss direkte beskjed, så vi kan følge opp.
Syns Frende er bra på hurtig respons men dyre. De sier også at det er raskt å bygge opp prosentandel der, men jeg har fremdeles etter 2 år startsbonusen min på 40%.
Hei Caroline, ta kontakt med oss og sjekk hvorfor, da vel? Hvis vi har gjort en feil retter vi selvfølgelig opp i det.
Betaler for forsikring hver mnd, og det er det. Har heldigvis ikke vært ut for noe så langt iallefall. 😁
Er veldig fornøyd med Frende men ønsker nå tilbud på en totalforsikring som gjelder biler, båt og hus.
Det kan vi hjelpe deg med! :) Ring oss gjerne på 55153600.