Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
når uhell skjer så får du den verste taksten som ingen vil fikse med den prisen ( snekkere ) du må gjøre selv og må lege ut fra lomma . Totalt useriøst selskap .jeg har hat uhell som de har sendt inn en recover og taksere skaden og i stedet de sa de kan fikse skaden etter 3 dager . De sa du skal ikke tenke på noen som helst du betale bare egenandel og vi fikse ferdige , da var jeg veldig glad og tro på de . Etter 3 mnd ingen svar . Jeg ringte lokal sneker som er godkjent av forsikring saker og kommet de og taksere det og de sa omtrent reparasjon kan vare 180-210 tusen og vi kan gjøre det . Der etter sendt jeg tilbudet fra lokal snekkeren til min forsikring og de sa vi kan dessverre ikke fikse men du skal få kontantoppgjør for 18000kr og fikse selv 😮😮😮 . Nå prøver å sende saket til( FKN ). 3 sneker lokal sa samme kostnad for reparasjonen og de sa at selskapet er Useriøst og ikke godtar tilbudet , la FKN fikse den å går 100% på din vei .
Hei, Salar, dette høres vanskelig ut. Skjønner at du er frustrert. Her har vi nok forholdt oss til taksten og den delen av skaden som er dekket av forsikringen. Ta gjerne kontakt med skadebehandleren din for hvis du trenger en nærmere forklaring på det. Jeg kan ikke følge opp saken din herfra, det har jeg ikke nok informasjon til. Hilsen Heidi
De har forbedringspotensial på kundebehandling og service
Takk for tilbakemelding, Egon! Vi står på for å gi deg en god opplevelse i møte med oss. Hilsen Heidi
Grei pris, rask respons og kurant oppgjør ved skade.
Glad for å høre at du er fornøyd. Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding! ❤️ Hilsen Heidi
Vannskade og ødelagt avløpsrør. Det tok relativt raskt å få en besiktigelse av takstmann (2 uker), men etter det har det gått flere måneder uten verken fortgang i saken eller mulighet for kontakt med Frende på mail. Stort sett svarer de ikke på henvendelser eller purringer i det hele tatt. Siden dette er en skade som kan ha potensielt store konsekvenser, føler vi oss utrolig dårlig ivaretatt. Standardsvaret på denne siden er jo å ta ny kontakt med saksbehandler, men det hjelper jo ikke når de konsekvent unnlater å svare.
Hei Dan, det høres veldig rart ut at dette skal ta så langt tid, det er jo helt klart viktig å få tørket opp. At det har tatt flere måneder må jo være en feil. Fint om du kan ringe oss. Vi finner deg ikke i systemet herfra. Hilsen Heidi
Ha hatt en skade og er ikke fornøyd med infoen jeg fikk fra selskapet.
Glad for å se at du stort sett er fornøyd! Og fint at du sier fra om ting vi kan gjøre bedre. Det tar vi med oss videre. Hilsen Heidi
Bra. Raske svar og bra behandling. Bare veldig dyre bil forsikringer for en som er over 50 år.
Hei Christopher, så fint at du er fornøyd. Takk for tilbakemelding! Prisen kommer nok mer an på type bil og hvor mye du kjører, enn at du er 50 år ung. Det er jo stort sett et pluss at du har erfaring. Noen biltyper er vi rimeligere på enn andre, det henger gjerne sammen med ulykkesstatistikk for biltypen. Ta gjerne kontakt med oss hvis du vil vi skal se på avtalen din. Hilsen Heidi (50+)
Veldig skuffet! Meldte inn en sak der jeg fikk avslaget uten at saksbehandler hadde satt seg inn i saken. Svarte opp mailen, men fikk ikke svar. Har purret opp på Mail 7 ganger siste 3 mnd, fortsatt uten svar. Har også ringt inn og fått beskjed om at jeg skal få svar. Utrolig frustrerende å betale for forsikring når man ikke engang får svar på henvendelser… dette får vel gå videre til finansklagenemda.
Hei Kim, så kjedelig å høre! Jeg får ikke fulgt opp saken din med så lite info, men du kan også kontakte oss via klageskjema på hjemmesiden vår, hvis du ikke får svar fra saksbehandleren din. Hilsen Heidi