Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service og lav pris. Det har vært et godt samarbeide.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Barbro!
Dette selskapet bør man styre LAAAAANGT unna. Først er vi uheldige å blir frastjålet en traktor. Dette skjedde i fjor sommer/tidlig høst. Det tok dem 5-6 mnd MINST å utbetale forsikringssummen. I mellomtiden betalte vi på både lån og forsikring og selv om saken er gjort opp og tilbakedatert får vi nok ALDRI se igjen pengene som vi har betalt for mye. I desember var vi uheldige å totalvraket en nyinnkjøpt, strøken og nesten veteran. I dette selskapet ER man kjeltring til det motsatte er bevist. Både min mann og jeg ble "avhørt" hver for oss minst 2 ganger. En etterforsker ble sendt ut for å se på ulykkesbakken også. Vi leverte med skaderapporten mange bilder av både bil og leveforholdene fra den dagen ulykken skjedde. Nå min mann tegnet avtalen ba vi om full kasko for å være sikker på at vi skulle kunne ha leiebil ved evn uhell pga stedet vi bor og avhengigheten av bil er stor pga jobb. Frende ordnet leiebil TIL oss.. ikke FOR oss. Har det t.o.m på opptak enda så får vi regning på leiebilen. I mellomtiden fikk vi også sååå mange regninger fra Frende. Dukket opp daglig i post og på nettbank at disse forsikringene er vel både dobbelt og trippelt betalt MINST. Når vi kjøpte neste bil fikk vi av saksbehandler beskjed om at denne bilen IKKE kan registreres fordi den er livsfarlig å ha på vegen. En tlf til Biltilsynet senere viser seg at dette er bare løgn og sprøyt. Siste såkaldt kundebehandler jeg prater med er også relativt frekk og ufin. Jeg sendte lydopptak med samtalen om leiebilen til dem. Hvor det klart og tydelig kommer frem at leiebilen skaffet dem TIL oss og ikke FOR oss. Men SURPRICE.. Det er IKKE dems mening i saken. Vi har sagt opp for lengst men fått ny regning frem til mai. Å med 1 mnd oppsigelse trur jeg jaggu disse folkene trenger en tur på skolebenken å lære seg regning igjen. Konklusjonen: STYR LAAAANGT UNNA!!!!
Hei Siv, forstår at du er frustrert, og har behov for å blåse ut her, men vi kan ikke gå inn i avtalen din eller hendelsesforløpet på denne siden. Vi ser gjerne på saken og behandler klager som du sender direkte til oss, eller via Finansklagenemnda.
Lite behjelpelig, mistenksomme. Dårlig service, lite hjelpsomme.
Meldte inn et uhell/skade på innbo-forsikringen. Vanskelig kundebehandler kort i svarene og følger ikke opp spørsmål. De klarte det de ønsket, jeg gav opp. Byttet forsikring i dag, styr unna.
Hei Andre, ikke kjekt å høre at du opplevde oss sånn. Send oss veldig gjerne en tilbakemelding om dette, om du ikke alt har gjort det, så kan vi følge opp med riktig avdeling.
Topp forsikringsselskap med rask og god service. Hyggelige kundebehandlere.
Tusen takk for at du tok deg tid til å sende en hyggelig tilbakemelding, Torkil! Det setter vi stor pris på.
Veldig bra service og hyggelig bekjenning. Kraftig oppgang på bilforsikring uten opplagt grunn og uten at det blir varslet.
Hei Jørgen, prisene hos alle forsikringsselskap justeres som regel noe ved årsskiftet, basert på blant annet skadene på produktet i året som har gått, konsumprisindeks osv. Selv om du har kjørt skadefritt, kan det ha vært mange skader på bil generelt som påvirker din forsikring, fordi forsikring er et spleiselag.
Elendig kundebehandling.. Utgir seg for å være best på mange typer forsikring men når uhellet først er ute må du bruke all tid på å krangle med de og de bruker advokat umiddelbart for å vise at du ikke har sjans!! ALDRI BRUK DE!!
Hei Lillian, leit at du opplever oss slik. Jeg kjenner ikke saken din, men vi bruker aldri advokat umiddelbart! Er saken spesielt vanskelig, eller det er historikk i kundeforholdet som tilsier det, kan vi søke juridisk hjelp eksternt for å sikre riktig behandling av saken.