Frende Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Synes spesielt, både bolig- og reiseforsikring begynner å bli meget kostbare, så tanken om å ta kontakt med andre selskap er nå meget fristende.
Hei, Gunn, takk for tilbakemeldingen! Det har dessverre vært svært mange skader, som påvirker forsikringsfellesskapet med store utbetalinger. Det gjør at alle forsikringsselskapene har måttet justere prisene. Hvis du sjekker rundt, som kan være fornuftig, også for å få bekreftet at du har gjort et godt valg, så er det viktig å sjekke betingelsene også. Så du vet du sammenligner like gode vilkår for prisen du betaler. Hilsen Heidi
Som kunde har jeg ikke hittil ikke noe å klage på. Rabattene som forsikringene forteller om kan ikke dokumenteres. De som er ansvarlig for rabattene har vel en annen mening når de som personer skal ut å handle til sitt.
Hei Ole, er det totalkunderabatten du tenker på? Den kan du lese om her: https://www.frende.no/fa-opptil-17-i-totalkunderabatt/ Hilsen Heidi
Rask og effektiv behandling. Vennlig betjening. God oversikt.
Hei Reidun, tusen takk for den gode tilbakemeldingen din! Hilsen Heidi
Rask og effektiv saksbehandling når uhellet er ute.
Akkurat sånn det burde være. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, Jan! Vi skal være her for deg om uhellet er ute en annen gang også. Hilsen Heidi
Rask og god behandling av skadesaker og oppgjør...
Hei, Kåre! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Det setter vi innmari stor pris på! Hilsen Heidi
God service og følger sine kunder. Jeg er meget fornøyd
Så hyggelig å høre, Monica! Tusen takk for den gode tilbakemeldingen! Hilsen Heidi
Veldig bra service og ikke vanskelig å komme I kontakt med👍😊
Takk for at du tok deg tid til å anmelde oss, Bjørn. Det setter vi pris på. Hilsen Heidi