Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det eneste de er flinke til er å lure folk. Ble frastjålet på reise. Har kun blitt trakassert nå i flere mnd. Saksbehandler har vært ufin og finner på ting, nekter for dokumentasjon som er blitt sendt. Han sendte en etterforsker på meg som ikke fant noe mistenkelig i saken. Saksbehandler taklet ikke dette svaret og sendte en advokat på meg. Han kjørte over både politi og etterforsker. Til slutt orket jeg ikke mere å måtte be Frende la meg være i fred. De pengene de skylder meg er ikke verdt å bli behandlet som en kjeltring for. Unner ikke min verste fiende å være kunde hos Frende. De psyker deg ned for å slippe å betale. Har selvfølgelig byttet forsikringselskap. Dette er ikke et forsikringselskap, det er et svindlerselskap. Syntes også det er merkelig at Frende må kommentere alle negative svar og nesten benekter hvor dårlig de behandler kundene sine... Det i seg selv er jo ganske merkelig!!!
Hei Marie, jeg synes det er oppriktig leit om du har opplevd oss på denne måten! Vi svarer på både positive og negative tilbakemeldinger fordi vi bryr oss om kundene våre. Er en sak gått i lås er det fullt mulig å klage, enten til oss for å få nye øyne til å se på saken, eller til Finansklagenemnda.
Hold unna dette selskapet ikke noe hjelp å for når du får en skade på bilen! Sier det er slitasje skade da jeg selv mener og forklarer jeg har kjørt over steiner og fått skade på hjullager nav på bilen! Ulyd fra bilen når jeg kjører! Sier opp forsikring hos frende med engang!
Hei, det er leit å høre at du ikke er fornøyd med vår vurdering av skadeårsaken her. Husk at du kan be oss om å se på skaden på nytt. Mer info om klagemuligheter finner du på frende.no
Reiseforsikringen gjelder tydeligvis ikke under kollektiv transport på vei til skole, selv om det står ordrett at det gjelder fra man går ut døren hjemme ifra. Kundebehandler snakker seg vekk.
Hei Rebecca, det står veldig klart i vilkårene for reiseforsikringen at den gjelder på fritiden, ikke på jobb eller skole. Men tyveri fra låst skap på arbeids- eller undervisningssted er dekket.
Når jeg en sjelden gang har hatt bruk for selskapet, har jeg fått god service og et forventet greit oppgjør. Jeg har vært med fra starten av selskapet, men nå ser det ut til at det er over. Regning jeg mottok i dag er grunnen.
Hei Einar, så godt å høre at du har vært fornøyd til nå. Vi går gjerne gjennom avtalen og fakturaen med deg om du slår på tråden til kundesenteret vårt, eller sender oss en e-post på [email protected].
Ble raskt forstått og gitt alternativ og rådgiver hadde ikke noe påtrengende måte å gå frem på. Det liker jeg. Ble fulgt opp med mail kontakt.
Så hyggelig å høre! Takk for tilbakemelding!
Dårlig hjelp fra kundeservice og holder ikke hva de lover, står at de dekker tap av verdigjenstander på reise, men der ble jeg bet om og ha innboforsikring når jeg var på reise.
Hei Tom, de fleste reiseforsikringer har en maksgrense for enkeltgjenstander, og anbefaler da egen forsikring hvis gjenstanden er dyrere. Hva som gjelder i din sak kan jeg dessverre ikke finne frem til med kun fornavnet ditt, eller behandle her, men du må gjerne kontakte oss direkte.
Er veldig fornøyd med å ha forsikring hos Frende. Min rådgiver, er alltid like lett å spørre om jeg lurer på noe:) 10/10!
Takk for hyggelig tilbakemelding, Maria! Veldig glad for at du tok deg tid til det. Flott å høre at du er så fornøyd med rådgiveren din!