Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice og ikke følger opp sine kunder etc - Ikke fornøyd - Dyrt Bli flinkere med sine kunder
Hei Sabo, så leit å høre at du ikke er fornøyd. Frende er flere ganger kåret til Norges beste kundeservice og Norges beste kundesenter, og vi vil gjerne hjelpe deg. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]
Det har vært ekstremt dyrt. Da jeg har brukt den billigste forsikringen, og ingen ting er inkludert annet enn ansvar. Jeg har nå lest meg opp på litt andre forsikring selskaper og har funnet mange som er mye billigere, og som også inkluderer flere bra goder.
Hei Kristoffer, prisene våre pleier å være konkurransedyktige, men det er alltid lurt å sjekke hvem som kan gi deg best vilkår til riktig pris på akkurat din bil, det kan variere fra selskap til selskap.
Gikk over til Frende i April, og siden første dag har det bare vært tull! De lover over tlf å si opp alle forsikringene dine hos gamle forsikringsselskap, men dette skjedde ikke. Betalt da dobbelt opp noen måneder. Kundeservice er helt krise og regningene jeg har fått har ikke gitt mening i det hele tatt. UNNGÅ Frende, det er min beste anbefaling😊
Hei, dette høres rart ut. Vi hjelper deg gjerne å rydde opp om du tar direkte kontakt med oss på [email protected]
Når man dobbeltbetale en forsikring og Frende beholder pengene til neste måned er jeg meget skuffet! Det burde være så enkelt som et tastetrykk i 2019 for og føre pengene tilbake!
Hei Sølvi, fint om du kontakter [email protected] direkte med forespørselen din!
Ved henvendelser har vi alltid fått god hjelp. Dette er grunnen til at vi gikk tilbake til Frende etter er halvt år i annet forsikringsselskap. Anbefales alle som liker enkle oppgjør!
Tusen takk, Frode. Det var en fin tilbakemelding å få. Velkommen tilbake!
Ble lovet av en selger at jeg skulle få billigere forsikring enn hva jeg allerede hadde hos et annet selskap. Etter mye frem og tilbake ordnet selgeren det slik at totalprisen kun ble 300kr dyrere i året enn hva jeg hadde. Jeg tenkte OK, det får være greit, nå orker jeg ikke å gjøre noe mer med dette. Etter nesten ett år får jeg melding om at bonusen min var satt for høyt og at jeg måtte etterbetale 2500kr. Dette var en bonus som selger satt etter at jeg oversendte han forsikringen jeg allerede hadde hos Enter. Har ringt inn til kundeservice (og selger som har sluttet pga uenigheter internt i selskapet!), men de ringer ikke tilbake selv om de lover å komme tilbake til meg. For meg virker dette helt useriøst, og jeg er bare glad for at jeg ikke har hatt bruk for forsikringen enda, for da er jeg redd for at disse er veldig vanskelige å samarbeide med...
Hei Andreas, send oss gjerne en e-post på [email protected], så skal vi se hva vi kan gjøre. Vi har ikke uenigheter internt i selskapet, men det stemmer at det er enkelte eksterne selgere som ikke jobber hos oss lenger.
Skade på rute og EGR. Aldri problemer, svarer relativt fort. Bare hyggelige opplevelser etter 2 år.
Takk for hyggelig tilbakemelding på skadeoppgjør hos oss. Det setter vi stor pris på!