Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vert kunde hos frende i over et år nå og vert godt fornøyd helt til vi plutselig fikk en regning på 9000,- ! Vi så nærmere på regningen og fant ut at frende hadde satt oss opp på kvartals betaling, noe vi ikke hadde fått beskjed om. Vi ringte Frende og klagde på dette, men fikk bare et lunkent svar om de skulle fikse det til neste regning men at vi måtte betale denne. Er også flere venner av oss som har hat samme problemet med Frende opptil flere ganger og derfor avsluttet abonnement og gått over til dyrere forsikrings firma for og slippe slike dyre overaskelsesregninger.
Utilgjengelig kundeservice. Tar ikke kontakt tilbake etter 4 mail eller når man ber om at de skal ringe tilbake. Fikk ikke forsikringen man ønsket. Anbefales ikke videre, og har nå skiftet forsikringsselskap.
Frende mente det var like sannsynlig at jeg mistet mine hodetelefoner ut av en lomme med lukket glidelås som at de ble stjålet. Imponerende!
Forsikring blir veldig dyrt for alle om vi også skal dekke saker og ting som blir rotet bort eller mistet, derfor stiller forsikringsselskapene ofte kontrollspørsmål som feks meldte du tyveriet til politiet? Så du tyven? Vet du hva som skjedde? Hvis du ikke er enig med konklusjonen vår, kan du gjerne sende oss en klage slik at vi kan se på saken din på nytt.
De er veldig hyggelige når du blir kunde, men når man ønsker svar og kontakt ift eksisterende forsikringer og betalinger blir man sendt videre fra kontaktperson til kontaktperson. De ringer aldri opp igjen og gir ingen klare svar.
Hei Ellen, så kjedelig at du opplever oss sånn! Det er sjelden vi får slike tilbakemeldinger på kundeservicen vår, heldigvis. Send gjerne en e-post eller klage direkte til [email protected]
God service og konkurransedyktige priser. Minus for at kundeservice bare er åpent hverdager mellom 8-16.
Hei Heidi, takk for tilbakemeldingen! Skjønner at det hadde vært praktisk med lengre åpningstider, og det er selvfølgelig en vurderingssak også hos oss. Nå er vi langåpent på torsdager, og du kan alltid sende oss en e-post og få hjelp den veien. Hilsen Heidi i Frende
Vil ikke kommentere. Bra på utbetalinger, men er dårlig på oppfølging.
Hei, så fint at du synes vi er bra på oppgjør, det er viktig! Skulle gjerne likt å vite hva slags oppfølging du savner, så kunne vi forbedret oss der. Send oss gjerne en tilbakemelding om det på [email protected]
Beklager seg at det har skjedd en feil og går bortifra opprinnelige avtaler. Så øker de prisen med 16% på polisen.
Hei Torgeir, hvis opprinnelig avtale/biltype ikke er korrekt må den selvfølgelig korrigeres for at bilen skal være riktig forsikret. Hvis du lurer på detaljer i forsikringsforholdet ditt er det lurt å ta kontakt med rådgiveren din.