Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde hos en håndfull selskap, og kan si at Frende er jevnt over på eller såvidt under snittet på pris. Når det kommer til dekning er de helt klart best; spesielt på innbo og reiseforsikring som jeg kun har benyttet til små saker har de en dekning som jeg ikke har klart å finne utfordrere til. Skadeoppgjørene jeg har vært bortpå (kun to mindre skader, en på reise & en på innbo) Har vært svært gode. Representantene har vært hurtige, høflige og profesjonelle i sine svar. Oppgjørene har kommet igjennom som forventet og svært raskt. Det eneste jeg har hatt å utsette på dem, var når vi vurderte å tegne personlige ulykkesforsikringer. Her var oppfølgingen noe mangelfull. Likevel er dette kun en liten sak, og jeg ville ikke gitt noe trekk i vurderingen per i dag. Kan anbefales videre.
Tusen takk for fyldig og god tilbakemelding, det setter vi stor pris på!
Billigste reiseforsikring. Høyere dekning. Konkurransedyktige priser på de fleste forsikringsobjekter.
De er helt ok, samt lokal representant. Dessverre er de ikke i stand til å gi forsikringspremie ut fra 0 bilskader siste 30 år, men utelukkende ser på bilens HK og ikke på normal kjøring.
Må betale 6000 kr for skade som egentlig skal fikses av entreprenør (5 års garanti). Eg få faktura fra Frende og eg vet ikke hvorfor? Må betale 6000 kr på grunn av vannskade men... Eg har 5 år garanti fra entreprenør + skade årsaken (lekkasje rund pipe) var på grunn av dårlig materiale som entreprenøren leverte.
Hei Slawomir, ta gjerne kontakt med oss, slik at vi kan sjekke opp hva som har skjedd i saken din! Du finner kontaktinfo direkte til oppgjør hos oss i brevet du har fått. Hilsen Heidi
Best pris på min Tesla model SP85+. God kundeservice!
Så kjekt å høre! Takk for anbefalingen!
Nå har jeg også denne gangen holdt på over et døgn å ventet på at frende ringer meg tilbake. Tastet 1 og jeg holder min plass i køen sies det. Dette tastet jeg klokken ca 10 mandag 25/09 2017. Og venter fortsatt på denne tlf i dag 26/09 2017. Og har gjort det samme 2 ganger til i dag. Ringt kundeservice tastet 1 og jeg holder min plass i køen. Og dette er ikke første gangen det skjer. Hilsen Johan M. Misfornøyd med kundeservice.
Hei Johan, takk for at du sier fra. Slik skal det jo ikke være! Jeg melder fra til rette avdeling, og du kan også sende oss klagen din på mail, på [email protected] Hilsen Heidi
Meget skuffet over erstatning etter bilinnbrudd...