Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som gammel bankmann er jeg vant til at det du lover, ja det holder overfor kunden. Har ikke pr. d.dato ikke tatt ut 1 kroner fra dere, og da en betaler over 17tusen kroner i et beløp, ja da forventer jeg litt smisighet.
Hei Stein, så kjedelig at du ikke ble oppringt, slik skal det ikke være. Beklager! Håper du har fått tak i oss nå. Hilsen Heidi
Fikk en vannskade 3 Januar som omfattet en hel etasje i huset vårt. Nå er det straks 1 September og fremdeles har vi en etasje i huset vårt som ikke kan brukes, til tross for at vi har brukt ufattelig mye tid og energi for å få dialog med selskap og underleverandør, uten at noe har blitt avklart enda! Styr unna dette selskapet!
Hei Kari, jeg kjenner ikke saken din eller hvilke avklaringer dere venter på, men skjønner jo godt at det er kjempefrustrerende å vente. Hvis du vil vi skal se på saken eller følge opp for deg, må du ta kontakt med oss på en måte som gjør at vi finner saken din. Hilsen Heidi
Henvendelsen er som verge for min mor, jeg var ikke kjent med Frende i utgangspunktet. Synes alt gikk "smertefritt". Takk
Så hyggelig at vi kunne hjelpe deg å hjelpe moren din. Takk for hyggelig tilbakemelding! Hilsen Heidi
Syns det er unødvendig at man må betale termingebyr hver mnd om man ikke kjøper 1års forsikring. Det er e-faktura, ikke brev i postkassa. Da skjønner jeg ikke helt poenget med gebyr på 40kr. Ingen kunder ønsker å betale mer. Uansett er Frende billigere enn min forrige selskap, men pga ekstra gebyr fra Frende får jeg ordnet enda billigere forsikring hos andre som ikke krever ekstra gebyr hver mnd.
Hei Remi, skjønner at det er irriterende med gebyr. Du unngår det om du betaler forsikringen en gang i året. Vi ser også på andre løsninger, for vi er ikke glade i gebyr, vi heller. Hilsen Heidi
Veldig enkel og grei måte å gjøre dette på via forsikrings "fanen" i SPV nettbank. Supert!
Akkurat sånn det burde være. Glad for å høre at du er fornøyd! Hilsen Heidi
Gjør alt de kan for å vri seg unna. Løgn og bedrag hele veien. Deres takstmann avslo skaden og mente alt var vår feil etter 20 min. Jeg leide inn en skikkelig takstmann som satt av 4 timer, og opplyser dem om det, da ble det panikk og saken tok en ny vending. Vi er ikke ferdig med dem enda og advokater overtar. Dette kan ikke jeg gå god for, men takstmenn har fortalt med at frende betaler provisjon til deres egne takstmenn for å gi lavest mulig takst.
Hei Emil, så leit å høre at du ikke var enig i taksten fra en av takstfolkene som jobber for oss. Det er likevel ikke greit å kalle oss bedragere - og det er direkte feil at vi betaler noen provisjon for lave takster. Takstfolk er uavhengige og skal være objektive. Hvis noen mener vi har gjort feil i en sak, eller vi får ny dokumentasjon, som du forteller om her, ser vi selvfølgelig på saken på nytt, og det pleier å løse seg. Hilsen Heidi
Informerer dårlig om alternative egenandeler. Bruker folk som reparerer, til veldig høye priser. Sender ut et såkalt skadeoppgjør som er uforståelig.
Hei Otto, ikke kjekt å høre at du opplever oss slik. Ta gjerne kontakt med oss med tilbakemeldingen din, så kan vi gå igjennom saken din på nytt, og oppklare eventuelle misforståelser.