Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Klagde pr klageskjema på opplysninger om pris og feile opplysninger i forbindelse med kjøp og overgang til Frende. Alt var sååå bra for å få oss på kroken og bli kunde. Men ingen forståelse for min klage over å føle meg lurt over års-summen. Har ikke hatt skade og heller ingen utbetaling fra dem. Nei, det var dårlig kundebehandling.
Hei Harald, vi retter raskt og med glede opp i salgsfeil hos oss. Beklager om du fikk en annen totalpris enn du ventet deg, og håper du fikk god forklaring på hvorfor.
Tosidig behandling fra kundeservice. Noen er helt Ok. Mens andre utviser mangel på innsikt og lekker sensitiv informasjon til tredjepart. Anbefales ikke.
Hei, om du har opplevd dette hos oss, beklager vi. Sånn skal det ikke være. Jeg håper du har gitt oss direkte beskjed, så vi kan følge opp.
Syns Frende er bra på hurtig respons men dyre. De sier også at det er raskt å bygge opp prosentandel der, men jeg har fremdeles etter 2 år startsbonusen min på 40%.
Hei Caroline, ta kontakt med oss og sjekk hvorfor, da vel? Hvis vi har gjort en feil retter vi selvfølgelig opp i det.
Betaler for forsikring hver mnd, og det er det. Har heldigvis ikke vært ut for noe så langt iallefall. 😁
Er veldig fornøyd med Frende men ønsker nå tilbud på en totalforsikring som gjelder biler, båt og hus.
Det kan vi hjelpe deg med! :) Ring oss gjerne på 55153600.
Greit, men begynner å bli dyrt. Derfor ønsker jeg et seriøst tilbud.
Hei Reidar, ta gjerne kontakt for en gjennomgang av avtalen din hos oss.
Elendig på fakturering, fikk rundt 3-4 fakturaer i måneden, ringte å klaget flere ganger men ble ikke noe bedre. Bestemte meg for å bytte og da fikk jeg ny faktura fra de, ringte og spurte hvorfor og da sa de at jeg ikke hadde betalt for en måned. Sendte da konto utskrift til de og da var det plutselig måneden før jeg ikke hadde betalt sendte da ny konto utskrift da kunne de ikke forklare hvorfor men må fortsatt betale. Så styr langt unna.
Hei, dette høres ut som purringer eller en beklagelig misforståelse. Kundesenteret kan hjelpe deg å finne løsningen her.