Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er egentlig veldig fornøyd, men når jeg ikke kan legge til forsikring uten kundekonsulent, og det innimellom tar de 3-4 dager å svare på en mail, så ble det litt mye. Når de i tillegg ikke lenger er billigere en de store forsikringsselskapene, er det vanskelig å telle for lenger... Ifht. forsikringssak så er jeg veldig fornøyd med Frende sin håndtering!
Hei Dag, takk for innspill. Den gode nyheten er at vi stadig legger til nye selvbetjeningsløsninger, slik at det blir lettere å legge til eller fjerne forsikringer selv.
Kjempe fornøyd med Frende forsikring. Erfarer at de alltid svarer fort, høflig, vennlig og med en god tone, og at de gir god og hjelpende informasjon. I tillegg til effektivitet - erfarer at prosessen går fort (detaljert, men det er bare bra) og med rask utbetaling. Anbefaler dette forsikringsselskapet på det sterkeste! Jeg har mest fått bruk for dette på reise, og Frende reiseforsikring er jeg veldig fornøyd med, 5 stjerner!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Erle!
Har gjennom 2 dager vert i kontakt med Frende forsikring på vegne av min far som har vert på reise. Dette har vert en meget ubehagelig opplevelse, overtok saken da min far opplevde kontakten serdeles lite imøtekommende og svært ubehagelig. Han opplevde et fall i forbindelse med hjemreise, ulykken skjedde plutselig og uforutsett. Han går til tannlege etter at han blir kjent med skaden, har ikke mulighet til å gå til tannlege på stedet. Behandlende tannlege skriver ut bekreftelse på skade grunnet fall. Dette er han ikke forsikret for og det blir ikke vist skjønn i denne saken. Vil oppfordre alle som er fylt 75 eller 80 år til sterkt å vurdere sin forsikring i Frende og de over 75 og 80 år til å ta kontakt med sin sparebank da dere med denne forsikringen og forsikringsselskap får en meget dårlig behandling, husk på at det er dere som er kunden. Pengene trenger ikke stå i sparebanken og forsikring er lett å flytte. Jeg tar saken videre og vil finne andre og mer informative kanaler for å gjøre de «eldre» oppmerksomme på behandlingen de møter.
Hei Ann, så leit å høre at din far falt og skadet seg. Håper det går bedre med ham. Jeg kan dessverre ikke gå inn i skadebehandling her, men dere har mulighet til å klage til oss direkte, om dere vil vi skal se på saken på nytt.
Ekstremt effektivt og raskt forsikringsselskap. Lite papirabeid, rask utbetaling og kjempe god service. Hva mer kan man be om?
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss så strålende, positiv tilbakemelding! Det setter vi stor pris på.
Føler at når jeg har så mange forsikringer i samme selskap så burde jeg få bedre rabatt.
Hei Roger, hos oss er det inntil 17% totalkunderabatt, og lojalitetsbonus på 5% på toppen når du har vært kunde i tre år. Det er ganske så bra sammenlignet med konkurrentene!
Svindler kundene sine. Totalt overkjørt etter stormen Knud. Skader for 150.000 - 200.000 på nytt hus. Tilbud fra frende 4500.-
Hei Rune, håper du har tett dialog direkte med skadeavdelingen om denne saken. Vi kan dessverre ikke hjelpe deg her.
Prøvde ringe dem men ingen svar å få, ga opp tilslutt. Å når tv ble ødelagt ble svaret vi dekker ikke uhell. Meget misfornøyd!
Hei Vidar, du kan gjerne sende oss en e-post på [email protected], så kan vi ringe deg opp igjen om ikke rådgiveren du blir rutet til skulle svare på telefonen. Vi tar gjerne en gjennomgang med deg om hvilke forsikringer som dekker uhell, for eksempel på utvidet innbo eller på reiseforsikring.