Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra ved oppgjør. Men synes at prisen har blitt i drøyeste laget.
Hei Olav, du skriver ikke hvor lenge du har vært kunde og hva slags forsikringer du har. Etter tre år som kunde får du automatisk rabatt på alle skadeproduktene dine, lojalitetsbonus kaller vi det. Ta gjerne en telefon til oss, om du vil vi skal se på avtalen din.
Uthaling av utbedring selv om skade og ansvar er avklart. Veldig sen og dårlig på tilbakemeldinger.
Leit å høre at du har opplevd oss på denne måten. Send gjerne en e-post med skadenummer etc, så vi kan se på saken.
Frende Forsikring har gode forsikringer og er god når det gjelder service .
Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal stå på for at du skal være fornøyd fremover også.
Dette er seriøst det minst kundevennlige forsikringsbyrået jeg har vært borti! Hver av de gangene jeg har meldt skade - unnskylder de med ditt og datt at jeg ikke er beskyttet. Har til og med opplevd å melde tyveri - å ikke få tilbake mer enn 15%. VERSTE forsikringsbyrået i Norge! STYR LANGT UNNA!!!
Hei Kjersti, det er leit å høre at oppgjøret ikke har stått til forventningene dine, men vi kjenner oss ikke igjen i dette med unnskyldninger! Som alle andre forsikringsselskaper har vi en forsikringsavtale med hver eneste kunde, som kundene selv signerer. Her står det hva som er dekket og ikke. Det er denne forsikringsavtalen vi forholder oss til når vi får meldt en skadesak.
Dårlig behandle med kunde! Dårlig behandle med skademelding.
Forsikringsselskapet er topp! Dog er jeg på utkikk etter et bedre tilbud på mine forsikringer.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd. Ring oss gjerne for å ta en gjennomgang av avtalen din.
Har ikke avsluttet forsikring hos tidligere forsikringsselskap, trukket dobbelt flere måneder. Trodde alt var ordnet slik selgeren lovet...
Hei Anitha, så dumt at dette ikke ble oppdaget før, det er jo enkelt å ordne opp i. Håper det er i orden nå.