Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De er rimelig og har greie pris men det hjelper ikke når det er så mye rot og du må henvende deg utallige ganger og de glemmer å si opp forsikringer i andre selskap ved overføring så du er dobbelt dekket og de virker nonchalante.
Hei, så leit at du har opplevd oss slik! Det er ikke sånn det skal være! Om du sender oss en mail på [email protected] kan vi følge opp rådgiveren din, og sørge for at dette ikke skjer igjen.
Jeg fikk 4 regninger av de i løp av 2 uker og så får jeg purregebyr for feilen de har gjort betalte alle regningene og fikk purregebyr. Litt smått utrolig får se etter ferien men tror jeg kommer til å bytte selskap.
Hei, dette høres ut som noe vi enkelt kan ordne opp i! Ta gjerne kontakt med oss direkte, så ser vi på det.
Billig, men lurer seg unna nesten alt. Uansett hva som har skjedd så blir det ikke deres oppgave og gjøre opp
Hei Petter, vi har jo regler å forholde oss til, men firkantet er det ikke ofte vi hører at vi er, synd du opplevde oss slik. Husk at du kan klage til oss direkte og be en ny skadebehandler se på saken din.
Fikk god og effektiv service av (anonymisert). Ga meg en tydelig forståelse for selskapet og hvorfor jeg burde inngå en avtale med dem. Svarte på alt jeg hadde av spørsmål og generelt gjorde at jeg følte meg sett og hørt.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Viktoria!
Raskt oppgjør ingen krangling. De som hadde andre forsikringselskap måtte krangle og biler ble reparert. Ingen god ide for bobiler som er fylt med vann
Så utrolig kjekt å høre, Roar! Akkurat slik det skal være!
Slett kunde behandling, skjeller ut kunden som ønsker svar på spørsmål. Kan ingenting om hva det betyr å være fulverdig forsikret, på grensen til bruk av svart arbeid. Er mer opptatt av takst selskaper de bruker, en kunden
Hei Birger, dette var kraftig skyts! Vi vil gjerne komme til bunns i dette, så om du kan kontakte oss direkte på [email protected] slik at vi kan følge opp, hadde vi satt stor pris på det.
No contact, hopeless company. I have asked for close insurance but they still charging me
Hello Daniel, please send us an e-mail at [email protected] so we can follow up.