Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig rask saksbehandling av min reiseforsikring. God informasjon. Kunne ikke blitt bedre.
Herlig, Stine! Veldig hyggelig at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Hilsen Heidi
Måtte dessverre avbestille turen jeg skulle på pga sykdom. Det var mye enklere enn jeg hadde trodd og gikk smidig og hurtig.
Akkurat sånn det burde være! Men leit at du ble syk, håper anledningen til å reise byr seg snart igjen. Hilsen Heidi
Utmerket forsikringsselskap, raskt og greit oppgjør. Anbefales
Så kjekt å høre at du er fornøyd og anbefaler oss, Margit! Takk! Hilsen Heidi
Meget hyggelig og hjelpsom kunderådgiver. Meget fornøyd med behandlingen jeg fikk. Fikk et veldig godt tilbud🙂👍
Glad for å høre at du er fornøyd! Takk for den fine tilbakemeldingen! Hilsen Heidi
Mistet mine AirPods ned i en radiator på bussen, så de var umulig å få ut igjen. Meldte saken natt til mandag, fikk melding om ferdig behandlet sak og at pengene var på vei før kl 14 på mandag.
Akkurat sånn det skal være. Glad for å høre at du er fornøyd. Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding, Vilde! Hilsen Heidi
Liten Brann i huset, tok fyr i oppvaskmaskinen. Var til stede så brannen blei raskt slukket. Men en del sot og litt vann og skum skader etter brannslukking. Burde ikke trenge så lenge før vi kunne flytte inn igjen. Men blei slurvet med rengjøringen, så det fremdeles var giftige gasser etter att lokk på oppmaskinen hadde smeltet. Jeg klarte ikke være i huset, fikk problem med pusten. Blei då hintet til att det var noe gale med meg av takstmannen. Etter lang tid fikk vi ny takstmann. Huset blei då skikkelig rengjort og gasset, så kunne vi endelig flytte hjem heim igjen. Gammel takstmann syntes vist også vi forlanget for mye. Hadde vist været noe annet vist det var « det perfekte hjem» Aldri mer Frende forsikring
Godt å høre at alt er i orden nå, men leit at du hadde en ubehagelig opplevelse med innleid takstmann. Håper du har gitt oss beskjed så vi kan følge opp med ham direkte. Hilsen Heidi
Frende går inn for å så tvil angående skader for kunne redusere forsikringsutbetaling. Når en kunde har hatt en skade bør vedkommende bli trodd uten å måtte gå til rettssak.
Selvfølgelig skal kunden bli trodd, der er vi helt enige med deg. Samtidig har vi et ansvar for å sikre riktig utbetaling, og da hender det vi trenger ekstra informasjon. Hilsen Heidi