Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk beskjed på telefon om at jeg ikke fikk bonustap ved en skade. Når det var ferdig så hadde jeg plutselig 60%, ikke 75% som før.
Hei du, har du spurt skadebehandleren hva som har skjedd her? Det er helt sikkert en god forklaringa og kan ha kommet nye opplysninger underveis. Kontakt oss gjerne direkte!
Dååårlig personaler, ikke seriøse nok til å drive en selskap. De går som regel med kunde sist og har dårlig kommunikasjon med kunder. Min bil ble utsatt på skade, 25 dager uten enighet om reperasjon eller en grei erstatning grunnet dårlig taksering. Har ikke rett for leie bil. Hittil har jeg ikke løst saken.
Hei Rabee, skjønner godt det er frustrerende å stå uten bil! Hos oss er leiebildekning noe du velger om du vil ha, sammen med bilforsikringen. Vi kan gjerne se på saken din, og se om vi kan følge opp takstmannen. Ring oss på 55153600.
Ble oppringt av en hyggelig selger som ga meg et knalltilbud på full kasko bilforsikring. Vel og fornøyd etter flere måneder ble jeg påkjørt av en annen bil Bakfra.. Meldte skade, leverte bilen til oppretting, fått igjen bilen nå.. Og etter mange sendte mail samtaler med ansatte hos frende som ikke veit noen ting om noe.. Ikke svarer de på mail, ikke gir de meg oppdatering på saken min... Når dette er over skifter jeg selskap!!!
Hei Thomas, dette vil vi gjerne finne ut av, for dette høres ikke ut som skadeavdelingen slik jeg kjenner den. Vi finner deg ikke igjen i systemet vårt på bare fornavn, men send oss gjerne en melding direkte på [email protected], så skal vi følge opp.
Er ikke fornøyd med Frende på noen måte, ikke verdt prisen vi betaler dem!!
Hei, vi ser gjerne på avtalen din om det er noe du vil vi skal sjekke opp i. Send oss gjerne en melding på [email protected]
Alt virket bra til en skade skjedde. Får beskjed om å kontakte motpartens forsikringsselskap. Trodde ærlig talt det var jobben til forsikrings selskapet. Har skrevet flere ganger om å få navnet på selskapet til motparten.. men ikke noe svar fra Frende. Anbefales IKKE
Hei, dette høres forvirrende ut, og jeg skjønner at du er frustrert om du ikke har fått god nok hjelp hos oss. Ta gjerne kontakt med oss direkte på [email protected], så kan vi følge opp videre.
Har ganske bra priser, men man må ringe selv og forhandle bedre pris
Hei, Lukasz, takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd med oss fremover også.
Skade på snyskuter. Taksert i tidsrommet 20-22 desember 2017. Både jeg og skuterverksted purret på tilbakemelding fra takstmann, samt Frende flere ganger, uten at verksted fikk startsignal for å reparere skuter. Førstan 24 januar fikk verksted tilbakemelding, slik at deler kunne bestilles. 31/1 var skuteren ferdig reparert. Selv om det er slurv fra takstmann som er hovedårsaken, så er det Frende som leier inn taksttjenesten. 0 forståelse eller prisreduksjon å få fra Frende. Tydeligvis ikke viktig å beholde meg som kunde. Adios.
Hei Geir, leit å høre at takstmann forsinket reparasjonen for deg. Slik skal det jo ikke være! Fint at du sier fra her, men ta det også direkte opp med skadeavdelingen, så vi kan følge opp med med ham.