Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er ikke fornøyd med Frende på noen måte, ikke verdt prisen vi betaler dem!!
Hei, vi ser gjerne på avtalen din om det er noe du vil vi skal sjekke opp i. Send oss gjerne en melding på [email protected]
Alt virket bra til en skade skjedde. Får beskjed om å kontakte motpartens forsikringsselskap. Trodde ærlig talt det var jobben til forsikrings selskapet. Har skrevet flere ganger om å få navnet på selskapet til motparten.. men ikke noe svar fra Frende. Anbefales IKKE
Hei, dette høres forvirrende ut, og jeg skjønner at du er frustrert om du ikke har fått god nok hjelp hos oss. Ta gjerne kontakt med oss direkte på [email protected], så kan vi følge opp videre.
Har ganske bra priser, men man må ringe selv og forhandle bedre pris
Hei, Lukasz, takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd med oss fremover også.
Skade på snyskuter. Taksert i tidsrommet 20-22 desember 2017. Både jeg og skuterverksted purret på tilbakemelding fra takstmann, samt Frende flere ganger, uten at verksted fikk startsignal for å reparere skuter. Førstan 24 januar fikk verksted tilbakemelding, slik at deler kunne bestilles. 31/1 var skuteren ferdig reparert. Selv om det er slurv fra takstmann som er hovedårsaken, så er det Frende som leier inn taksttjenesten. 0 forståelse eller prisreduksjon å få fra Frende. Tydeligvis ikke viktig å beholde meg som kunde. Adios.
Hei Geir, leit å høre at takstmann forsinket reparasjonen for deg. Slik skal det jo ikke være! Fint at du sier fra her, men ta det også direkte opp med skadeavdelingen, så vi kan følge opp med med ham.
Kan ikke komme med konkurrerende priser. Vil ha de beste prisene.
Hei Per, vi er konkurransedyktige på pris, og du kan også få totalkunderabatt og lojalitetsbonus hos oss. Ring oss gjerne hvis du vil vi skal se på avtalen din igjen, 55153600.
Kjempefornøyd med reiseforsikring og service fra Frende. God hjelp på telefon og rask utbetaling ved manglende bagasje etc.
Hei Kristin, akkurat sånn det skal være! Så kjekt å høre! Tusen takk for tilbakemeldingen.
Frende burde ikke ha sendt purregebyr uten at kunden hadde mottatt orignal faktura.
Hei du, ta gjerne kontakt med oss direkte, så kan vi sjekke opp i saken.