Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skade på snyskuter. Taksert i tidsrommet 20-22 desember 2017. Både jeg og skuterverksted purret på tilbakemelding fra takstmann, samt Frende flere ganger, uten at verksted fikk startsignal for å reparere skuter. Førstan 24 januar fikk verksted tilbakemelding, slik at deler kunne bestilles. 31/1 var skuteren ferdig reparert. Selv om det er slurv fra takstmann som er hovedårsaken, så er det Frende som leier inn taksttjenesten. 0 forståelse eller prisreduksjon å få fra Frende. Tydeligvis ikke viktig å beholde meg som kunde. Adios.
Hei Geir, leit å høre at takstmann forsinket reparasjonen for deg. Slik skal det jo ikke være! Fint at du sier fra her, men ta det også direkte opp med skadeavdelingen, så vi kan følge opp med med ham.
Kan ikke komme med konkurrerende priser. Vil ha de beste prisene.
Hei Per, vi er konkurransedyktige på pris, og du kan også få totalkunderabatt og lojalitetsbonus hos oss. Ring oss gjerne hvis du vil vi skal se på avtalen din igjen, 55153600.
Kjempefornøyd med reiseforsikring og service fra Frende. God hjelp på telefon og rask utbetaling ved manglende bagasje etc.
Hei Kristin, akkurat sånn det skal være! Så kjekt å høre! Tusen takk for tilbakemeldingen.
Frende burde ikke ha sendt purregebyr uten at kunden hadde mottatt orignal faktura.
Hei du, ta gjerne kontakt med oss direkte, så kan vi sjekke opp i saken.
De var hyggelige når jeg snakket med dem i forbindelse å bytte forsikringer hos dem, det som er dårlig er at de ikke samler alle avtaler på et sted på nettet, og det er mange mobilnummer som man må forholde seg til om det står fare. Jeg anbefaler Frende å samle alle telefoner på et nummer som kan kunden ringe til bestandig og at de kan også samle alle forsikringer på et sted på nettet som man kan også betale dem derfra. Og at de også forholde seg til forfall datoen som kunden ønsker å betale i og ikke sette forfall datoer som de ønsker å belaste kunden ekstra penger om kunden betaler i avtalte datoen (som kunden ønsket) og ikke den datoen som dere ønsker. Og jeg var ikke enig med dem når jeg betalte ekstra 300kr/per ved etableringen av livsforsikring for meg og kona. Ellers jeg har det veldig bra hos dem, men jo er det lov å sjekke litt rundt om man kan få bedre avtaler innhold med gode priser. Min erfaring om dem gir meg bedre pris og bidra avtale jo kan overleve med noterte kommenterte mine det vil si at de anbefales om jeg får ønskene mine oppfylt :)
Hei Firas, du kan alltid ringe oss på 55 15 36 00, og finner alle forsikringene dine om du logger Min side på frende.no. Takk for fyldig tilbakemelding og gode innspill. Vi har også oppgitt direktenummer, med du kommer også igjennom på 55153600 hvis du vil ha ett å forholde deg til.
Jeg synes det er helt bra, men jeg vil så mye få mer bonus. Aldri jeg har ikke skader, håper jeg få god pris med kasko.
Hei Mohammad, takk for hyggelig tilbakemelding! Vi har svært rask bonusopptjening på bil, ring oss gjerne på 55153600 eller send oss en e-post på [email protected], så kan vi se på avtalen din og forklare nærmere.
Eg ble påkjørt bakfra av en Frende kunde, saken var opplagt ettersom jeg sto parkert, men jeg har fått varige helseskader og etter å ha drenert saken i 3.5 år inntil eg anskaffet advokat. Så forsøker nå Frende å vri seg unna med en kreativ lege. Dette er det eg kaller å sparke noen som ligger nede.
Hei Erlend, så leit å høre at du har varige plager, forstår at det er fortvilende. Personskadesaker tar ofte tid, og det kan være en ekstra belastning når du er syk. Jeg får ikke nok informasjon til å følge opp saken din utfra en kommentar her, men vi er veldig opptatt av riktige oppgjør, så dette ordner seg nok.