Frende Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
når det er skade på bilens underside som vi ikke ser og bilen er trafikk farlig så får jeg ikke leie bil på forsikkringenverkstedet sier ikke kjør med dette det må ordnes den er på verksted og jeg venter
Hei, Helge, hvis du mener at det er gjort en feil vurdering i saken din, må du selvfølgelig ta det opp med saksbehandleren din så vi kan se på saken på nytt. Hilsen Heidi
god service, rask behandling av skadesaker, raskt oppgjør av saker.
Glad for å høre at du er fornøyd. Takk for tilbakemeldingen din, Rolf! Hilsen Heidi
Fort for å se på skade osv. Flott takstmann som kunne sine ting
Så fint at du opplevde å få god hjelp i skadesaken din. Sånn skal det være! Takk for at du delte opplevelsen din med oss. Hilsen Heidi
Meget bra, med dekning fra en forlater egen bolig.
Glad for å høre at du er fornøyd med reiseforsikringen. Takk for tilbakemeldingen! Hilsen Heidi
Er alltid tilgjengelig og hjelpsomme, er raske med oppgjør
Det var en veldig hyggelig tilbakemelding å få, Geir. Takk! Hilsen Heidi
Verdens hyggeligste å prate med . Alltid fått hjelp når jeg har trengt det !
Hei, Mette! Takk for en herlig tilbakemelding! Hilsen Heidi
Jeg har meldt knust skjerm på mobil. Men vilkårene dere setter for reparasjon er ikke gjennomførbare i praksis. Dermed betaler jeg for noe jeg ikke har noe glede av. Detaljer. Dere krever at jeg sender fra meg telefonen på ubestemt tid for å få den reparert. Jeg er helt avhengig av telefonen daglig og kan ikke sende den fra meg. I tillegg sier reparatøren at jeg kan risikere at all informasjon på telefonen kan bli slettet. En må ta backup.. Med 512 GB lagringsplass på telefonen og en uoversiktelig mappestruktur blir en fullstendig backup i praksis umulig. I hvertfall aner ikke jeg hvordan det gjøres. Heldigvis fungerer skjermen fremdeles tross knust glass. Men det er irriterende å betale for noe man ikke får. Jeg vurderer å betale reparasjon over disk selv, men føler at jeg da betaler dobbelt og kvier meg for det også.
Hei, Ola. Skjønner at det ikke er så lett å være uten telefon i en reparasjonsperiode. Kjedelig at glasset ble knust. Det er heldigvis en rask reparasjon! Hilsen Heidi