Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har veldig god erfaring med frende, de er hyggelige på tlf og ordner opp om det skjer et uhell uten noen form for kverulering om saken. Gode priser har de også.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Ronny! Veldig hyggelig at du tok deg tid til det! Vi skal stå på for at du skal være fornøyd fremover også.
Hadde vannskade på huset i vinter. Fikk fantastisk oppfølgning og hjelp. Fikk også oppfølgning ietterkant av skade. Såååå hyggelige folk. Bedre enn forventet. Billig er de og.
Så hyggelig å høre, Trond! Vi prøver å bry oss litt ekstra om kundene våre. Og blir veldig glade for tilbakemeldinger som din!
Forholdsvis rask behandling, men dårlig på super forsikring.
Kjempefornøyd med intro og inngåelse av kundeforhold. Resten er foran oss!
Hei, dette var en hyggelig tilbakemelding å få! Takk! Vi skal gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd fremover også.
Jeg kontaktet kundeservice på epost for å ordne trafikkforsikring på personbilen min. Virket som om de prøvde å drøye kredittsjekken, som medførte at jeg gikk omtrent 20 dager uten trafikkforsikring. Nå risikerer jeg å få et gebyr på ca. 3600,-, i sammenheng med de nye reglene ang. trafikkforsikring.
Hei Lennart, for å kunne kredittsjekke en kunde, må vi ha kundens bekreftelse. Jo raskere kunden svarer, jo raskere kan vi gå videre. En rådgiver har sett på saken din, og du kan gjerne kontakte oss direkte om det er mer du lurer på.
Ringer ikke tilbake, haler ut tid så kunder blir sittende som spørsmålstegn. aldri fått dåligere behandling noe sted.. blir fysisk uvell av disse. prøver å matte ut sine kunder.
Jeg vil gjerne få oppfordre deg til å ta direkte kontakt med oss, så vi kan følge opp frustrasjonen din. Dette er ikke slik vi vil ha det! Du kan sende oss en e-post på [email protected], eller se på mulighetene her: https://www.frende.no/kundeservice/klagemuligheter/
Begynte bra, men får stadig nye regninger som skal erstatte en annen regning. Også fått varsel om opphør selv om jeg har betalt alt av regninger jeg har fått. Billig, men det er det...
Hei Eva, vi sender alltid ut ny regning om det er gjort endringer på avtalen. Beklager om det har blitt forvirrende. Du må gjerne ringe oss på 55153600 eller sende oss en e-post på [email protected] om vi skal hjelpe deg å finne ut av dette.