Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Treg å ta kontakt. Vært mye rot ang bilforsikringene. Ringer, får ikke svar. Dem ringer ikke tilbake, som dem lovde.
Hei Leo, kan det er være at du er kunde hos en av distributørene våre, og blir rutet dit i stedet for til skadeavdelingen? Hvis det gjelder en skade kan du sende henvendelse direkte til [email protected], hvis det er kjøp eller endring på forsikringer når du oss på [email protected]
Meget gode forsikringsrådgivere, gode løsninger og vilkår.
Hei Maria, det var en hyggelig tilbakemelding å få - takk!
Kjapp service ved endringer, god oppfølgning i ettertid. Blide og hyggelige folk, i tillegg er de prisgunstige.
Herlig, akkurat slik det skal være! Takk for fin tilbakemelding.
Bilen ble kondemnert. Etter en telefonsamtale med skadesenteret og saksgangen så mener jeg at jeg som kunde ble godt ivaretatt :)
Hei Håkon, håper det går bra med deg etter uhellet med bilen. Godt å høre at du ble godt ivaretatt hos oss. Takk for tilbakemeldingen!
Forsikringsprisene er de beste. Har ikke hatt behov for forsikringsutbetalinger.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Asbjørn. Vi skal stå på for å hjelpe deg også, om uhellet skulle være ute.
I forbindelse med lange reiser har jeg hatt behov for hjelp to ganger. Første gangen i 2014 da jeg ble skadet på en skireise til Canada. Fikk ingen hjelp av Frende og måtte be reisebyrået om hjelp. De fikk meg hjem sammen med flyselskapet. Mye beklagelser fra Frende i etterkant, neste gang skulle det bli bedre osv. Neste gang var nå i februar 2019 i forbindelse med et kansellert fly og innhenting av reiserute (fra Kamloops i Canada). Ved kontakt til hjelpesentral ble de kun referert til de samme opplysningene som ligger på nett. Fikk i praksis ingen hjelp til å kunne komme meg hjem samme døgn som planlagt. Igjen måtte jeg forholde meg til flyselskap og lokale folk osv. Kostet meg et døgn, forsinket tilbake på jobb og mye venting. Tilsammen 14 timer på ulike flyplasser.
Så leit å høre at du har vært så uheldig! Håper du sender samme klage direkte til avdelingen, slik at vi kan følge opp med alarmsentralen vår.
Vanskelig å få kontakt med selskap i samband med skade. Mistet tillit til selskapet ved eit eksakt skadeoppgjør. I dei fleste tilfeller har ein ingenting å utsette på selskapet.