Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bilen ble kondemnert. Etter en telefonsamtale med skadesenteret og saksgangen så mener jeg at jeg som kunde ble godt ivaretatt :)
Hei Håkon, håper det går bra med deg etter uhellet med bilen. Godt å høre at du ble godt ivaretatt hos oss. Takk for tilbakemeldingen!
Forsikringsprisene er de beste. Har ikke hatt behov for forsikringsutbetalinger.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Asbjørn. Vi skal stå på for å hjelpe deg også, om uhellet skulle være ute.
I forbindelse med lange reiser har jeg hatt behov for hjelp to ganger. Første gangen i 2014 da jeg ble skadet på en skireise til Canada. Fikk ingen hjelp av Frende og måtte be reisebyrået om hjelp. De fikk meg hjem sammen med flyselskapet. Mye beklagelser fra Frende i etterkant, neste gang skulle det bli bedre osv. Neste gang var nå i februar 2019 i forbindelse med et kansellert fly og innhenting av reiserute (fra Kamloops i Canada). Ved kontakt til hjelpesentral ble de kun referert til de samme opplysningene som ligger på nett. Fikk i praksis ingen hjelp til å kunne komme meg hjem samme døgn som planlagt. Igjen måtte jeg forholde meg til flyselskap og lokale folk osv. Kostet meg et døgn, forsinket tilbake på jobb og mye venting. Tilsammen 14 timer på ulike flyplasser.
Så leit å høre at du har vært så uheldig! Håper du sender samme klage direkte til avdelingen, slik at vi kan følge opp med alarmsentralen vår.
Vanskelig å få kontakt med selskap i samband med skade. Mistet tillit til selskapet ved eit eksakt skadeoppgjør. I dei fleste tilfeller har ein ingenting å utsette på selskapet.
Ved skade hadde vi ingen utfordringer. Alt ble fikset raskt.
Helt grei, men ikke beste pris. Må bli bedre på å få riktig pris.
Hytte ble skadet av flom i oktober 2017 og skadene er fremdeles ikke reparert og hytta er ubrukelig. Purrer med jevne mellomrom, de lover å følge opp, men så skjer det ingenting. Veldig skuffet over et selskap som skal være best i test!!!
Hei Anne, dette var leit å høre! Det kan være mange grunner til forsinkelser etter flom, og jeg kjenner ikke saken din, men vi vil gjerne sjekke opp i dette. Håper du kan kontakte oss direkte igjen!