Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har knapt snakket med dem - vår relasjon var kun basert på pris 😁
Hei Stefan, vi er kjent for våre stabile priser, og lokketilbud har vi ikke. Ta gjerne kontakt om du vil ha forklaring på en prisøkning, det henger som regel sammen med feks pris på byggevarer, deler, reparasjoner eller økende alder, avhengig av type forsikring du har, og er en indeks alle selskaper følger.
Veldig enkle og rask kundeservice. Oversikt på nettsiden er god. Sjelden gjennomgang på forsikring gjør att man sjekker pris hos andre.
Tusen takk for fin tilbakemelding og godt innspill til forbedring, Morten! Vi blir veldig glade når også fornøyde kunder tar seg tid til å rangere. 👍
Oppfører seg som motpart mot kunde selv om andre forsikringsselskaper har påtatt seg ansvar og er erstatningsansvarlig etter skade.
Hei Johan, det gir jo ikke mening at du skal oppleve oss som motpart når du er kunde hos oss. Fint om du sier fra til saksbehandleren din om det, så kan vi se på rutinene her.
Trekker bonus på parkerings skade. Til tross for vilkår sier det motsatte. Styr unna.
Dette som så ut som en "grei "sak å løse,ble istedenfor en sak der selskapet i mente at pga div vilkår IKKE kunne dekke denne skaden 😒 var i kontakt med flere fagpersoner på denne Saken, b.a.takstmannen som takserte skaden. Han var hoderystende til dette avslaget. Så FRENDE her mister dere 2 solide kunder Vi som huseiere og leietager som måtte vente på denne avgjørelsen i 14 dager. Vi snakker om en skade til rundt 45/50 tusen kroner, kommer aldri til å anbefale dette selskapet til NOEN andre
Hei Inge, vi skjuler oss ikke bak paragrafer og vilkår. Det som avgjør om en skade er dekket er avtalen din for forsikringen du har kjøpt. Hvis du vil at vi skal vurdere saken på nytt kan du kontakte oss.
For ett selskap. Får håpe man aldri har innbrudd i bil når man er forsikret der, for saksbehandler er aldri på jobb, og de andre vet ingenting. Forferdelig frekke, og kan ikke jobben sin. Betaler gledelig 10000kr mer i året for å ha ett annet selskap. Aldri mer!
Hei «Konis», dette kjenner vi oss ikke helt igjen i. Hvis du vil vi skal se på saken din, er det fint om du tar kontakt med oss direkte.
Frende mener at jeg som kunde ikke kan si opp reiseforsikring MED EN MÅNEDS VARSEL. Dette er en klar brudd på lov, etter loven kan oppsigelse gjelde som følgende Kunden kan når som helst si opp en forsikring med én måneds varsel men dette praktisere ikke Frende. Veldig beklagelig at jeg som kunde nå må bruke advokat for ordene opp i dette.
Dette praktiserer vi akkurat som alle andre selskaper, så det er jeg helt sikker på at lar seg løse.