Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid tilgjengelig og svarer relativt raskt på henvendelser.
Har vært utfor et par skader med bil hvor det har vært helt klart hvem som er skyldige og ikke og blitt behandlet meget urett. Nå er jeg veldig lei!
Pluss : De konsulentene jeg har møtt er positive og imøtekommende. Har hatt bruk for reiseforsikring ved 2 fallskader. Hurtig og greit oppgjør. OK? : Premiene stiger. Er de i overkant? Minus : Premie for bil ser ut til å være et par tusen over de billigste konkurrentene.
Har mange gode produkter og har en god kundeservice.
Veldig dyrt for unge. Tok over 6 måneder fra skade til forsikringsutbetaling. Veldig god kundeservice. God og oversiktlig nettside.
Husforsikringen har blitt veldig kostbar de senere år.
Bra service. God oppfølging etter naturskade på bygning.
Veldig bra kundebehandling. Greie oppgjør og en bra totalforsikring. Men synes bilforsikring er blitt dyr etter bytte av en bil.
Kan ikke finne noe som er galt med Gjensidige i den tiden jet har vert forsikret der.
Den digitale kan vere vanskelig å skjønne. Stort sett bra.
Lite fornøyd med behandling av nylig sak i forbindelse med tap av mobiltelefon.
Vanskelig å kommunisere skriftlig. Det er også veldig upersonlig slik det fungerer i dag.
Meget dyktige folk som jobber der. Litt dyr bilforsikring.
Bestandig vært billigst. Gir alltid en god oversikt som passer for meg.
Fornøyd med Gjensidige. Lyst til å sjekke bilforsikringa på pris.