Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vil orientere meg om prisnivået. Synes at forsikringen begynner å bli kostbar, sett i lys av manglende skader, bortsett fra en bilruteskade for ca 7 år siden.
Jeg har dårlig opplevelse med skade taksering. De må kontrollere prisen av bil reparasjon for det andre skade del.
- Prisen steget veldig i de siste årene, - ingen skadeerstatning (hadde tre dyrelegefakturer og legefakturer fra legene i Tyskland) måtte ta legetimene fordi jeg har blitt dårlig når jeg reiste til Tyskland i fjor!!! Hadde Giroavtale over flere år, plutselig har avtalen gått bort?! Jeg har aldri oppsagt noe! Skulle betale etter ny opprettning mye mer enn før?! Og det var det samme nå, etter jeg har flyttet. Men innboforsikringen har blitt det samme, bare adressen har forendret seg?! Skjønner ingenting!!!
Hvis jeg ringer om noe, blir jeg enkelt geleidet til rette vedkommende og får relevant svar på spørsmål.
Service er bra, men jeg har forsikret hus, hytter, biler, båt og ulykke og reiser og vil ha en lavere premie.
Har ikke vært kunde så lenge og ingen skader. Relativt fornøyd :)
Fornøyd med pris, oppgjør og kontaktperson Jone fra Sandnes.
Verdi av beregnet bonustap ved skade på kr 21 000 var kr 28 000. Det vil si det lønnet seg å betale skaden kontant i stedet for å ta den på forsikringen. Kan ikke forstå at selskapet har lov å ta så mye betalt i form at økt betaling grunnet bonustap, at de kan tjene penger på at en kunde får en skade. Er dette lov?
Gjensidige har konurransedyktige priser på det meste.
Fornøyd. Sammenligner kvalitet og pris på ulike aktører.
Dårlig oppfølging etter bilulykke i sverige.. Dårlig skadeoppgjør samt ikke fått erstattet gjenstander som ble ødelagt i ulykken selv etter mye masing uten svar. Ordnet forsikring på vår nye bil uten at vi ønsket det. Sender regning de nekter å ettergi selv om vi skulle bruke annet forsikringsselskap. Styr unna!!!!
Kunne godt vært litt billigere siden en er totalkunde.
Jeg byttet nylig over til gjensidige! Underveis har det vært spørsmål fra min side hvor jeg da har sendt de en mail, går aldri lang tid før kundebehandleren som jeg tegnet avtalen med, ringer og tålmodig svarer på alle mine spørsmål. Jeg er veldig fornøyd med informasjon, fremgangsmåten og ikke minst, prisen jeg må betale hver måned i forsikring. Anbefaler sterkt gjensidige!!
Jeg har bare godt å seier om selskapet. Aldri hadde noen problem med noen av mitt forsikring, både utbetaling og dekningen.
Et veldig bra selskap som viser ansvar når det er behov for det. Alltid rask og sikkert oppgjør når uhellet er tilstede. Synd at det ikke er lokale representanter i Ålesund, som tidligere. Kun gode erfaringer med Gjensidige.
Flott kundeservice som er å finne lokalt. Lurer på om de er dyrere enn andre.