Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har i alle år hatt bilene mine forsikret i Gjensidige. Har en meget god erfaring med både skadeoppgjør og kundebehandling.
Gjensidige har alltid vært ryddige og har alltid hatt et supert oppgjør.
Er veldig fornøyd.. Men det begyner å bli for høy pris.
Gjensidige gir den beste prisen på forsikring for medlemmer i Tekna. De kan følge Bonus reglene på bil irriterende strengt, men sånn er det vell.
Alltid greie oppgjør ved skade. Matcher stort sett konkurrenter. Greie nettsider.
Seriøst selskap som tar ansvar når skaden først er oppstått.
God kundebehandling, greie svar på spørsmål. Imøtekommande ved behov for forandringar på forsikringar.
Fungerer bra, men setter ut på anbud årlig... Gjensidige med NITO-avtalen har vært billigst de siste 6 årene, men blir spennende å se om de fortsatt er det. Dog pleier de å justere seg ned etter en sondering. Så regner med at jeg blir der et år til.
Jeg er ung. Fikk god pris, og ypperlig service. Kjempebra. Bytter fordi jeg er ute etter bedre pris, året etter.
Vanskelig å forhandle med dem. De hjelper ikke oss.
Min erfaring er at de har gode priser på de fleste av produktene jeg har behov for og at de har god kundeservice. Jeg har ikke hatt forsikringsskade, så jeg vet ikke hvor gode de er ifm. skade og oppgjør.
Jeg synes selskapet ligger høyt på bilforsikringene.
Bedre enn andre før i alle fall, dårligere nå synes jeg. Og dyrere enn de fleste andre gjør at jeg leter etter nye.
Når jeg i høst skulle kjøpe bil ringte jeg rundt til forskjellige selskaper. Gjensidige var ikke det selskap med lavest pris men måten selger veiledet meg var meget imponerende. Det ble da også tegnet en innboforsikring. Imponerende service og kunnskap om hvordan vi som brukere drømmer om å bli mottatt på.
Opplever god service og oppfølging fra min kontakt i Gjensidige. Samt deling av overskudd er positivt.
Bra selskap dyr båtforsikring. Burde kunne hatt vannscooter som jolle på båten.