Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke glass reparasjon i prisen, egenandel for høy for skifting av rute.
Aldri hatt noen problemer med Gjensidige, de betaler det de skal uten å krangle på det, og kundeutbytte gjør det hele enda mer lukrativt.
Etter vannlekkasje i huset er jeg meget fornøyd med hvordan de har håndtert forsikringsoppgjøret! Min erfaring er at det var kjempegod oppfølging og ingen flisespikkerier når det gjelder betalinger av dokumenterte fakturaer på utførte utbedringer. Jeg har i tillegg hatt behov for veihjelp og kundeservice der var raske til å svare og effektive med å ordne dette. Jeg følger aktivt med på nett og Gjensidige er ikke alltid billigst, men konkurransedyktige. Etter den gode oppfølgingen skal det være MEGET lønnsomt før jeg vil bytte.
Ved forsikringsoppgjør har de opptrett raskt og greit uten lange diskusjoner om detaljer. Men forsikringspremiene har steget veldig raskt i det siste.
Gjensidige og dets representanter har alltid opptrådt ryddig og etterrettelig. Jeg vi bare sjekke hva finansportalen gir som respons på innlagte tall.
Hadde et uhell med bil på glatt føre på fjellet. Gjensidige var til stor hjelp og ingen tull med utbetaling og hjelp etter skaden. Meget godt fornøyd.
Etter skade fikk vi høre fra dem at vi skulle slippe alle egenandeler, fri leiebil etc, siden vi hadde kjørt skadefritt så lenge. Uten NOEN undersøkelser annet enn skademeldingskjema konkluderte de med dette, til og med på vår dobbeltsjekk bekreftet de dette! Dessverre hadde vi siste 9 mnd kjørt noen km over planlagt, og dette resulterte i en overraskende faktura på 18 tusen kroner... Skal bli godt å få byttet!!! Håper de lærer noe av dette!!!
Må stadig purre på for å opprette forsikringsavtaler.
Raskt oppgjør men relativ dyr båtforsikring. God service.
Har vært kunde hos Gjensidige i mange mange år. Det lille jeg har hatt med dem å gjøre har jeg ikke hatt noen problemer i det heile tatt. En trofast kunde si dem.
Har ikke hatt noen problemer. Ryddig oppgjør ved skade.
Noe bra, noe ikke bra som i andre selskap. Godt fornøyd.
Fra skaden skjedde (vel og merke at uhellet skjedde på en lørdag), til jeg fikk oppgjøret på kontoen ifm kondemnering av bilen tok det 3 virkedager. Prisen kan være noe høyere enn noen av disse jalla- selskapene, men forsikring handler lite om hva det koster, men hvordan du blir møtt og behandlet når uhellet skjer.
Har forsikringer her gjennom NITO. Kundeservice er bra, har vært i kontakt i snitt 1-2 ganger i året siste 6år. Utbetalinger går raskt og problemfritt. Prisen er konkurransedyktig. Føles trygt å være forsikret her.
Jeg syntes oversikten fra Gjensidige er komplisert og tidkrevende og forstå.
Alltid tilgjengelig og behjelpelige. Ble syk på reise og de var tilgjengelige og støttende hele veien. Bare godord å si.