Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det har vært stort sett greit å forholde seg til selskapet.
Har fått max ut av Gjensidige. Føler meg ivaretatt. Ikke noe å si på prisen når de er så omgjengelige, likevel velger jeg nå å vurdere å bytte pga pris. Dette bare fordi jeg lever med veldig lite ledig å rutte med jmf m resten av nasjonen.
Ganske konkurransedyktige priser, greie skadeoppgjør, fordelaktig med kundeutbytte.
OK forsikring. Veldig greit oppgjør ved skade. Vanskelig å komme i kontakt med kunderådgiver, forskjellig person hver gang.
Jeg hadde barneforsikring i flere år. Hadde også bilforsikring og tenkte å kjøpe personforsikring i tillegg. Jeg trodde at når man samlet flere forsikringer så skulle man få rabatt. Den 11.10.16 fikk jeg et tilbud med samlet årspris og aksepterte det. Idag 14.10.16 fikk jeg en annen mail med faktura hvor forsikringen hadde gått opp med over 500 kr siden 11.10. I telefonsamtale sa kunderådgiver at jeg aksepterte tilbudet den 11.10 men at prisen i dag hadde gått opp.
I have Gjensidige insurance and I got good service and cheap price but I had a small accident which was not my fault and they didn't investigate it assuming my responsability, even though I presented proofs. The result was a reduction in my bonus from 70 to 40% and I had to pay the egenandel for the reparation of my car. Total cost for the damage + bonus lost was around 6000. - (for something that clearly wasn't my fault).
Ingen klare svar på hvorfor Gjensidige bruker G-beløp og ikke konkrete tall der kunden har noe fast å forholde seg til. Ett av mine spørsmål til kundeveileder: Hvorfor er barneforsikringen hos dere tre ganger dyrere enn nå mitt nye selskap? Og dekningsgraden er lik? Svar: Sånn er det bare!! Har nå halvparten av årspremien i mitt nye selskap på tre forsikringer med spesifikke forsikringssummer og bedre dekning. Hvordan kan det forsvares? Svar: Sånn er det bare!! (igjen) Avsluttende på samtalen fra kundeveileder: "Du får vurdere da vet du" Nei, jeg er ikke fem år. Nei, jeg har ikke brukt mine forsikringer hos Gjensidige. Nei, jeg har ikke vært noen vanskelig kunde hos dem. Takk for "samarbeide" i femten år, og null velvilje til å beholde langtidskunder. Beklager, men det er ikke jeg som skal komme krypende til dere men dere som skal spørre meg om å være kunde hos dere.
Raskt oppgjør, men jeg synes det kunne vært litt billigere.
Mye bra. God kundeservice. Elendig vurdering av motorsykler. De har en MT 09 som prises høyere enn mye dyrere og kraftigere sykler.
Det meste er nå ganske bra. Men prisen er i drøyeste laget.
Hadde store problemer med oppgjør etter skade. Etter flere purringer tok de til slutt frem papirene fra bunken iløpet av telefonsamtalen og ga meg ett usannsynlig dårlig tilbud.
Konkuranse dyktig på pris! Raskt oppgjør, ryddig selskap!
God behandling ved skade. Men dyrere enn de andre selskapene på bilforsikring.
Gjensidige har tapt seg utrolig som forsikringsselskap siden 2013-2016. Elendig kundebehandling og oppfølging. STYR UNNA!
Flott service og rask med oppgjør. Alltid imøtekommende ved henvendelser.
Ble kollidert bakfra av en annen sjåfør da jeg stod rolig i kø. Fikk ikke store skader på bilen, men personen som kjørte bilen nektet skyld. Meldte dette til Gjensidig og trodde det skulle være en enkel sak, i og med kollisjon bakfra med tanke på skyld. Tok over en måned før saken ble godkjent i mitt favør da representanten fra Gjensidige først mente de måtte henlegge selv om jeg hadde vedlagt bilder og skademelding. Hadde ikke engang sett på dette. Etter han hadde sett dette fikk jeg penger for skaden.