Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ingen ting og klage på, ved kontakt får man proff hjelp og råd. Kjempefornøyd.
Ikke alltid best på pris, men best på kvalitet og service!
Når du står stille på en parkeringsplass og blir påkjørt av en Transporter skal vel saken være klinkende klar? Ikke når begge parter hadde gjensidige. Jeg fikk beskjed om skylddeling. Den andre føreren bommet på bremsepedal og traff gasspedal, for så og ikke klare stoppe. Traff min bil i front. Skylddeling var beskjeden. Kommer aldri til å nevne gjensidige med en positiv tone. Venner og familie får se og høre hvordan jeg har blitt overkjørt av dette selskapet.
Bra priser 😊 Sammenlignet med andre. Alltid behjelpelige 😊.
Har det vært noe, har det alltid blitt ordning på saken.
Har ikke noe negativt å bemerke! Har bare opplevd alt positivt!!
Kjemperask i oppgjør og kundevennlig. Trivelige kundebehandlere.
Gjensidige holder det de lover men klarer ikke å ordne erstatninger som ikke er ferdigbehandlet av andre selskaper dette lovde de tidligere i telefonsamtale med en av deres selgere.
Lyssnar på vad man säger, Jag har inget negativt att säga.
Er fornøgd med pris i forhold til andre selskap. Har vært heldig og ikkje måtte hatt nevneverdig oppgjør. Ok utbetaling på vetrinærutgifter. Ser skjelden at det er negativ omtale i media.
Rask respons og utmerket servicegrad. Alltid klar til å hjelpe meg over telefonen. Anbefaler selskapet for alle i min omgangskrets. 👍👍Kundeutbytte hvert år er jo en bonus 😁.
Har evnen til å lytte og er lette å kommunisere med og det er etter mitt syn en god måte å behandle sine kunder på og da blir utfallet av en sak at begge parter er fornøyde.
Jeg har to erfaringer med gjensidige ang. Innbrudd/tyveri. Et innbrudd i Spania og et tyveri i Norge. Begge gangene fikk jeg og min familie bedre behandling av Gjensidige enn man har lov til å drømme om. I mitt tidligere yrke var jeg noen år godsspaner i Oslo pd, og hadde jevnlig kontakt med alle forsikringsselskapene. Gjensidige utmerket seg også dengang med utmerket og rettferdig kundebehandling. Faktisk var det Gjensidige og Storebrand som vi syntes var de beste selskapene for kundene. Når det kommer til min andre erfaring, nemlig trafikkulykker er jeg mer ambivalent. Der scorer ikke Gjensidige like høyt. For noen år siden kjørte bak en lastebil med usikret last nedover Lierbakkene. En bølgeblikkplate blåste av, og jeg landet i min kjørebane. Heldigvis fikk jeg løftet framhjulet på min motorsykkel og unngikk den store smellen. Men da jeg kontaktet Gjensidige, som også var skadeforøverens forsikringsselskap fikk jeg en sterk følelse av at saksbehandler forsøkte å "minimere" Gjensidiges utgifter. Jeg så meg rett og slett nødt til å ta en motivasjonssamtale med ham pr. tlf. Med vennlig hilsen Jan T. Odden
Veldig fornøyd med alt. God service, oppfølging og behandlingstid på forespørsler. Bytter ikke forsikringsselskap med det første her i huset.
Gjensidiges forsikring er uoversiktlig, og dårlig informert om. De hjelper deg ikke med det du spør om, men vrir det over til andre tilbud. De sender heller ikke ut måntlige regninger, og hjelper deg ikke til å skaffe avtalegiro i banken. De sender heller ut purring på hele året isteden for å hjelpe deg med en månedsavtale!
Jeg liker at de deler ut utbytte, og at de har god service til en fornuftig pris.