Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Heilt topp bra servise og greie personar som hjelper deg nå du treng hjelp. Kan anbefalest til alle.
Er ikke fornøyd med takstmannen dere benytter i Hammerfest, men er godt fornøyd med kontakten med hovedkontoret. (dette er ikke et personangrep, men han er bare ikke dyktig nok)
Fast kontakt - alltid gode råd. Riktige oppgjør - heldigvis bare 2 ganger innmeldt skade. Mulighet for å forhandle om pris etter et langt og positivt kundeforhold.
God kundebehandling, men er lite fornøyd med prisøkningen hvert år på mine mc forsikringer.
Har ingen negative erfaringer, har vært kunde i ganske mange år.
Har ikke noe dårlig og si om Gjensidige. Fått all hjelp jeg har trengt. :-D
Har vært totalkunde i 34 år og er veldig fornøyd med den servicen Gjensidige gir sine kunder. Har nok mottatt noen fristende tilbud med lavere inngangspris men leser man all teksten, også den med liten skrift, så finner man fort ut at det er et forhold mellom pris og ytelse. Du får det du betaler for - så enkelt er det.
Hurtig skadeoppgjør, Flinke ansatte som hurtig setter seg inn i saken. Proffisjonell behandling av skadeoppgjør. Liker også tilbakebettaling av overskudd. Ris : Kunne vært mer moderat med forhøyelse av premien ved årsskifte. Ha en fin tid videre alle Gjensidige ansatte.
Jeg er veldig godt fornøyd med alle kontakter med Gjensidige gjennom en årrekke.
Etter en vannskade i huset mitt, var selskapet kjapt ute og organiserte og etter kort tid hadde jeg penger på konto til å ordne det vannskadde rommet.
Har aldri opplevd maken til god service og rask behandling av skadesak. Har hatt en sak med ett batteri som eksploderte i stua vår og etter den behandlingen vi fikk av Gjensidige betaler vi forsikring med glede😄.
Har Vært utsatt for person skade I bilulykke. Greit oppgjør. På matriell (bil og eiendeler i bilen). Noe mer komplisert med person skaden. God oppfølging, fra skade tidspunkt. Har egentlig bare positiv erfaring.
Syntes alt er bra. Service. Pris på forsikringene. Kunde utbytte.
Alle skadene ved Hus vannskade båt kalesje båst av og reise ble syk prikkfritt gjennomført.
Har et godt inntrykk av Gjensidige. Ryddig ved skade og oppgjør. Fornøyd kunde sålangt.
Veldig god hjelp når en ringer for å spørre om noe. Har fått tilbake alt når jeg ble fra stjålet lommeboken min når vi var i syden. Har også fått tilbake når jeg har hatt kattene mine inne til behandelig ho dyrlegen.