Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er ikke fornøyd med takstmannen dere benytter i Hammerfest, men er godt fornøyd med kontakten med hovedkontoret. (dette er ikke et personangrep, men han er bare ikke dyktig nok)
Fast kontakt - alltid gode råd. Riktige oppgjør - heldigvis bare 2 ganger innmeldt skade. Mulighet for å forhandle om pris etter et langt og positivt kundeforhold.
God kundebehandling, men er lite fornøyd med prisøkningen hvert år på mine mc forsikringer.
Har ingen negative erfaringer, har vært kunde i ganske mange år.
Har ikke noe dårlig og si om Gjensidige. Fått all hjelp jeg har trengt. :-D
Har vært totalkunde i 34 år og er veldig fornøyd med den servicen Gjensidige gir sine kunder. Har nok mottatt noen fristende tilbud med lavere inngangspris men leser man all teksten, også den med liten skrift, så finner man fort ut at det er et forhold mellom pris og ytelse. Du får det du betaler for - så enkelt er det.
Hurtig skadeoppgjør, Flinke ansatte som hurtig setter seg inn i saken. Proffisjonell behandling av skadeoppgjør. Liker også tilbakebettaling av overskudd. Ris : Kunne vært mer moderat med forhøyelse av premien ved årsskifte. Ha en fin tid videre alle Gjensidige ansatte.