Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra behandling og oppgjør da forsikringstilfellet inntråtte. Ellers er vel alle selskap like. Synes avtalene er uoversiktelig. Klarer ikke å samle alt på ett oversiktelig dokument
Var uheldig med min bil...det var mye tull med bonusberegning og fakturaer etter hendelsen. Måtte faktisk bytte forsikringsselskapet for å få et nytt fornyftig tilbud fra Gjensidige.
Da huset mitt brant trenerte Gjensidige oppgjøret i mer enn 3 år, takstmannen var ufyselig og tysen, selskapet la til side en tilleggsrapport de selv bestilte(men som gikk i min favør) oppgjøret/ forliket var ikke nok til å renovere boligen til den stand den var da huset brant. Det ble foretatt to skjønn, det første 11 måneder etter huset brant, og i det andre skiftet min takstmann plutselig mening fra å mene boligen burde rives til at den burde renoveres, kanskje fordi han ble betalt av selskapet. Saksbehandleren hos Gjensidige svarte ikke på mailer og telefoner(heller ikke da min advokat tok kontakt). Jeg inngikk til slutt forlik fordi jeg ikke orket mer. Stikkord: trenering, trenering og trenering. Jeg holder nå på å renovere boligen og må rive mye som ikke var med i oppgjøret, kanskje fordi takstmennene faktisk er tømrere og ikke murere, elektrikere, rørleggere eller vet prisene på forskjellige overflater i en bolig.
rekningene er eit sammensurium. gjensidige prøvde å lure oss for ca 12000kr Berre faks at me oppdaget det. Båten får eg ikkje forsikre da den mangler ce nummer
Er god på båtforsikring, men litt dyr på bil og hus. Mangler bonusordning på båtforsikring.
De ansatte på Orkanger i har alltid vært til stor støtte ang bi, traktor og bygninger. Spesielt etter orkanen i 1991/1992, og på div. bi-og traktorskader.
Aldri hattproblem med selskapet
Bra veiledning og bra service.
det tar for lang tid å få kontakt pr.telefon
Har hatt en viss prisstigning de senere år, og ønsker en sjekk på prisnivået. Hovedforsikringen er landbruk og der er det få seriøse konkurrenter.
De aller verste Løgnere jeg har vært borti! Styr unna!
Det å ha en forsikring,er ikke lav pris på forsikringen,som bare er det ene og beste. Tillit til selskapet,det vil si gjensidig tillit til ,for min del vårt lokal kontor,der vi merker DE er til for oss i større grad en det motsatte.Riktig og raske oppgjør når det trengs.Forståelsfsulle når problemer oppstår.Gir informasjon når nye regler skjer. Det gir for meg trygghet. Har prøvd noen andre selskap,med helt andre opplevelser.
Er store forskjeller på forsikring av MC, det kan skille flere tusen på samme modell fra selskap til selskap!