Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Pris kan bli bedre da det er for dyrt å være totalkunde uten skadehistorikk
Det er et bra selskap Når en ringer om hjelp er det et hyggelig menneske som svarer,å en får hjelp.
Fekk god behandling i skadesak.Derfor blir eg i Gjensidige.
God service og god kunde behandling. Vi fikk dekket til og med skade i forbindelse med reising.
Føler at jeg blir fulgt opp og ivaretatt av gjensidige. Uansett hvor bra kundeservice er så vil det alltid komme ned til hvor mye jeg må betale for en forsikring.
vi har ikke noe å klage på,koselige samtaler når en ringer, får hjelp til det du trenger
Jeg har vært totalkunde i gjensidige i mange år, har mye å forsikre... Og når jeg har trengt å bruke min forsikring så har det bare vært helt fantastisk - god service - ingen kveruleringer - full tiltro til kunden - jeg er superfornøyd - derfor fortsetter jeg som totalkunde - på tross av andre tilbydere med bedre pris -
Suveren kundebehandler meget konkuraseaktie priser,veldi fornøyd med Gjensidige.
Dårlig betalingsløsning. Støtter ikke månedsbetaling ved e-faktura. Rigid og firkantet kundeservice. Uengasjerte rådgivere.
Det er lett å ha oversikt, de er kjappe til å svare
Dyre Dårlige Dårlig dekning Dårlig omtale
jeg skulle forsikre en Jaguar, (samme type bil som en Ford Mondeo) og forlanger mere en 8500 pr år, når man har 75+6år
Har vært kunde i 3-4 år. Hatt noen små uhell som vannskade i kjeller, mistet bagasje og frastjålet kamera. Alt ordnet opp i øyeblikkelig.
Har ikke så mye og tillege,er fornøyd så lagt.