Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Greie priser, og når først uhell oppstår, er de svært serviceinnstillt!
Vi er veldig godt for nøyd med servicen hele veien i Gjensidige, både med Kundebehandlingen, og personale.
Helt ok forsikringsum å betale,og greit oppgjør ved skader.Har 4barnog mange venner som jeg har fått til å gå over til dette selskapet
Bare positiv erfaring. Kjappe og hjelpsomme om man trenger svar på noe. De er der når man trenger dem :)
Totalt sett etter mange år med forsikringer i Gjensidige må jeg si at det er et veldig bra og solid selskap, har hatt mange forsikringer der og aldri noe problem.
Vi har hatt bruk av dyreforsikringen vår og vi er veldig fornøyde med flott service.
Kan godt være mer offensive og ikke ta kunden for gitt. Finn gjerne på små hyggelige overraskelser og tilbud
Bra forsikringsselskap men har noen stive priser på noen forsikringer.
Dårlig. Får INGEN beskjed om at jeg ligger etter med betaling!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har så mange ganger spurt om de kan gå over på betaling med e-faktura. Jeg klarer ikke å holde følge med avtale-giro. Og så har de et latterlig system hvor man SELV skal dele opp regningen pr år.
veldig bra, men synes kanskje at forslag til neste års premie er vel høyt. (økning nesten 20%)
Har rabatter i Gjensidige som de ikke godtar pga medlemskapet er i NAF.
Har bare positivt å si om Gjensidige. Har benyttet dem i mange år, men er på jakt etter billigere forsikring da jeg synes at jeg betaler noe i overkant mye for totalpakken. Familiens livssituasjon er i stadig endring så en totalgjennomgang av forsikringspakken er nødvendig uansett. Kan godt tenkes at jeg ender opp med å fortsette som kunde hos Gjensidige om jeg blir fornøyd med eventuelle reviderte priser og innhold fra dem.
Jeg har ikke negativt mot dem, men litt dyrere !