Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjempe fornøyd som kunde hos Gjensidige Forsikring i løpe av de siste 20 år. Tusen takk !!!!!
Godt fornøyd i masse år.
Jeg har hatt husbrann, vannskader, ødelagt kloakk og bilskader og reise skader/sykdom Ikke en gang har jeg hatt noe problem med Gjensidige , Den "beste" er igrunnen med kloakk røret, hvor jeg fikset og betalte selv skaden. Da fikk jeg telefon av rørlegger om at han hadde fått beskjed om å betale tilbake de nesten 70 000 jeg hadde betalt øyeblikkelig og samme dag fikk han pengene fra dem :) noe han ikke opplevde fra forsikring selskap normalt . Nytt hus etter brann var jo en kjempesum men uten noe som helst kjedelig spørsmål ...ei heller i noen av mine saker så jeg har bare gode opplevelser når jeg har vært uheldig :)
Har ikke hatt bruk for dere(heldig vis). Dere har forsikringer det jeg vill ha dekket. Bra priser f.eks. Harley Davidson. Svarer raskt på e-post og tlf.
Fikk en Shoppingskade på bilen bak, ringte til gjensidige, og alt ble ordnet, fikk også leiebil, Så jeg er alldeles utmerket fornøyd med Gjensidige .
Alltid greie oppgjør v skade og koselig kundeservice
Gjensidige hører på kunden. Eneste negative er at jeg ønsker oftere tilbud på mine forsikringer
God service.Ryddige selgere.Bra og rask tilbakemelding ved skader og uhell.
Vært kunde i Gjensidige i mange år,noe som har fungert utmerket.Har ikke planer om å bytte selskap.
Det-er-rimelig.Vi-får-utbytte.Det-jobber-greie-mennesker-der.
Selskapet handla som en svindelbande, og forsikringstageren er skadelidende.
Kundebehandling er bra. Jeg blir tatt på alvor og blir respektert og får riktige oplysninger
Skuffet over at kontoret på Tynset skal legges ned...... Det blir faktisk dyrt og ringe dere med 5 sifret nr. "Tast ditten for datten osv." Alle må ha krav til og ha ett kontor.. på stedet. Kundeservicen pr. idag er 5. spørsmål 4 og 5 pr. i dag, men når ktr. blir nedlagt svarer jeg "vet ikke".