Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har benyttet Gjensidige forsikring gjennom mange år. og er meget godt fornøyd med både den korrespondanse og kontakt jeg har hatt med saksbehandlere. Oppgjørene har skjedd meget raskt, og uten problemer. Jeg vil, og har anbefalt gjensidige til kjente. Om det ikke blir store endringer, vil jeg fortsette å bruke Gjensidige forsikring. Har jeg flyttet over en av mine bilforsikringer, dette var fordi at bedriften jeg jobbet i har pensjonsforsikring i Storebrand, og dermed får vi 20%, og dette kunne ikke Gjensidige følge.
We are very much satisfied and recommend to others, after taking many other insurances.
Veldig fornøyd med dyreforsikringen. Og hjelp til medisiner.
Jeg kan så langt ikke klage på Gjensidig Forsikring, de har vært både hyggelige og forte med oppgjør. Det eneste jeg kan klage på at deres internett sider ikke er lette å finne frem i. Et meget bra selskap.
Har fått god og rask behandling ved henvendelse hos Gjensidige.
God service, gode priser og veldig ryddig oppgjør ved skade, Dessuten er det kjekt å motta et pent kundeutbytte en gang i året :-)
Gjensidige er ikke seriøse og spiller på at folk flest ikke har økonomisk evne til å kjempe mot selskapet i rettssystemet. I saker der det er snakk om store erstatning summer kjøper de sine egne spesialisterklæringer som går i deres fordel. Jeg ble kalt inn til en samtale med en lege på ett sykehus der innkallelsen kom på sykehusets papir , sykehusets konvolutt , samtalen skjedde på sykehuset i legens arbeidstid og legen sendte regning til selskapet. Med andre ord , han hadde dobbel lønn den stunden. Legen snakket med meg i 15 minutter , underøkte meg i3 minutter og skrev en spesialisterklæring på 20 sider hvorav 18 var en direkte avskrift av min journal hos fastlegen min. Jeg tapte 1,8 millioner.
Hurtig behandling,,effektive kundebehandlere :)
At dere tror alle er på nett. Det er faktisk noen som ikke er det .Så ha tålmod og gi et skikkelig svar.
dere svarte på hva vi skulle gjøre.ringte noen uker senere å spurte hvordan det gikk.suppert sån skal det vere.
Intet bra, skrekkelig og totalt mangel på kundeservice
Vært kunde i flere år og fått god hjelp når jeg ha trengt det.
Har ikke belastet selskapet mange ganger, men da det skjedde fikk jeg veldig god hjelp og oppfølging. Min kone hadde derimot ikke like gode erfaringer. Hun ble påkjørt av en som kom på feil side i et kryss, og ble erklært helt uten skyld i hendelsen. Motparten hadde et annet selskap. Det ble også politisak og trakk veldig ut i tid. Min kone kontaktet sitt selskap (Gjensidige) for å få råd og veiledning. Hun var veldig påvirket av hendelsen og ville satt pris på å bli møtt med noe annet enn: "Du har bare delkasko, så bare finn deg i å vente!" Dette satt i henne i lang tid, selv etter at saken hadde ordnet seg.
Lett og forhandle med, anbefaler de til andre.