Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt for dyrt i forhold til andre selskaper. Siste kontakt var uprofesjonell.
God kundeservice og rask hjelp ved skade. Prisauke etter eit år var for høg, rabattane vart fjerna etter eit år.
Gjensidige har givet dårlig rådgivning, da ved nærmere gennem gang, har vi betalt igennem lang tid dobbelt forsikring på 1 barn... De har forhøjet deres priser ekstremt uten grunn.
Bra pris, men synd at de med betalingsanmerkning må betale hele beløp da det blir mye å, personlig liker jeg månedlig betaling.
Har måttet stå på for rett og riktig bonus på bil, liten samhandling mellom skadeavdeling og kundesenter. Har bedt om revidert tilbud men har ikke fått tilbakemelding.
Virker som de lager regler etter en skade har oppstått. Orkan skadet min campingvogn, fikk ikke engang skriftlig henvendelse, det ble sagt etter 3 synfaringer at vognen ikke var våt nok. (hadde da kjørt 3 ganger til vognen for å bistå takstmann, tilsammen 75 mil.) Nabovogner med mindre skade fikk mellom 40-85 tusen.
Servicen er meget bra, hyggelige kundebehandlere.