Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er førnøyd med Gjensidige, men vil ha et bedre pristilbud i forbindelse med utvidet forsikring.
Hadde super husforsikring som skulle dekke alt av vannskader. Fikk vannskade fikk avslag pga skaden har vært over tid. De mener mange år, det stemmer ikke da jeg kjøpte boligen for 2 årsiden og megler kan bekrefte at det ikke var skade da. De har kundeutbytte og det har jeg selv fått! Genialt! Men det hjelper ikke mye når du ikke får hjelp med skade. Dette er en sak som er sendt til forbrukerrådet og finansnemda. Du er ikke trygg med deres forsikring.
Gjensidige har vert god men vi byttet bil og 😰 då blei dei for dyre.
Dem er flinke til å følge opp når spør om noe hjelp
Har altid fått god hjelp når eg har trengt det, kjapp respons. Eneste problem er att forsikrings prisene har for store hopp opp over, fra år til år. Det burde en unngå.
Har vært veldig fornøyd, men økningen i bilpleie er drøy
Jeg har brukt Gjensidige i noen år nå, men er lei. Jeg får ikke kontakt, kan ikke sende e post annet enn å logge meg inn, der stå det ulest gjerne i fjorten dager og ofte mer. Dette holder ikke. Enkle reisesaker eller viktigere ting som syk i utlandet, jeg har opplevd Gjensidige som vrang, trege og uansvarlige. Beklager Gjensidige, har også sendt e post til dere om dette, men som all annen informasjon, den når ikke frem og blir antakeligvis ikke lest eller kastet. Nok er nok. Nå bytter jeg.