Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har altid fått god hjelp når eg har trengt det, kjapp respons. Eneste problem er att forsikrings prisene har for store hopp opp over, fra år til år. Det burde en unngå.
Har vært veldig fornøyd, men økningen i bilpleie er drøy
Jeg har brukt Gjensidige i noen år nå, men er lei. Jeg får ikke kontakt, kan ikke sende e post annet enn å logge meg inn, der stå det ulest gjerne i fjorten dager og ofte mer. Dette holder ikke. Enkle reisesaker eller viktigere ting som syk i utlandet, jeg har opplevd Gjensidige som vrang, trege og uansvarlige. Beklager Gjensidige, har også sendt e post til dere om dette, men som all annen informasjon, den når ikke frem og blir antakeligvis ikke lest eller kastet. Nok er nok. Nå bytter jeg.
Tror de må ansette mer folk. Umulig å få kontakt med og når jeg endelig fikk et telefon nr så var jeg neste person i køen i sikkert 1 time. Har sent mail og meldinger i 2 uker uten at de har lest heller svart og det er en liten sak så ville tatt 5 min å sitt på og fikset. Så kundeservicen er blitt helt fraværende så når forsikringen jeg har betalt for er gått ut så skifter jeg forsikring
Lik de fleste forsikringsselskap.Man vil vel aldri bli glad i et forsikringsselskap. Gjensidige opplever jeg som et selskap med en rotetet app der det er vanskelig å få totaloversikt.
Får ikke svar på henvendelser -ringer fra mobil til dere uten svar på telefonen fra dere henvises hele tiden til einformasjons valg fra 2 til 6valg
Gjensidige er billigst, selv uten å ta med kundeutbytte.